لحظه به لحظه با راهپیمائی روز قدس/10؛

زکریایی: بیداری و خیزش ملت‌های منطقه راهپیمایی امسال را متمایز کرده است

بصیر، حجت‌الاسلام ˈحسین زکریایی‌عزیزیˈ در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز با اشاره به کشتار بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی دراين سال‌ها اظهار داشت: ملت ایران این بار نیز با حضور در راهپیمایی روز قدس انزجار خود را از کشتار زنان و کودکان بی‌دفاع و مظلوم غزه فلسطين و ديگر كشورهاي مسلمان همچون عراق و سوريه به جهانیان اعلام می‌کند تا شاید مدعیان حقوق‌بشر به خود آیند.

وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس، وظیفه انسانی هر فرد مسلمان است، تاکید کرد: حضور در راهپیمایی امسال روز جهانی قدس به علت محکوم کردن گروهک‌های ملحد ضد اسلام و برگرفته از تفکر صهیونیسم همچون داعش و جبهه النصره با سال‌های گذشته متفاوت است.

دبير همايش بررسي راهكارهاي توسعه شهرستان فريدونكنار ادامه داد: بیداری و خیزش ملت‌های منطقه و مقاومت مردمی عراق و سوریه در مقابل داعش و الگوپذیری آنان از نظام مقدس جمهوری اسلامی، راهپیمایی امسال را نسبت به سال‌های گذشته متمایز کرده و به همین منظور حضور در راهپیمایی روز قدس، وظیفه انسانی هر ایرانی و فرد مسلمان است.

زکریایی نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با عنوان ˈروز قدسˈ را ابتکار مهم امام خمینی (ره) بیان کرد و افزود: هر سال که می گذرد ما بیشتر به این تصمیم منطقی و عقلائي امام راحل پی می‌بریم، چرا که هر روز بر جنايت‌های رژیم اشغالگر قدس افزوده می‌شود‌، آنان ظلم‌های بی‌شماری را به مردم فلسطین تحمیل می‌کنند.

وی تاکید کرد: مردم ايران اسلامی به ویژه مردم انقلابی و ولايتمدار فريدونكنار همچون سالهاي گذشته همراه با سایر برادران و خواهران در سراسر جهان با حضور حداکثری در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی امام (ره) و پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، با نهایت توان و تلاش خود در جهت اهداف نهضت جهانی اسلام می‌کوشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا