ملبس شدن غیر رسمی پسر سید حسن در گرگان؛

سخنرانی مخفیانه پسر سید حسن در یکی از روستاههای گرگان+عکس

بصیر، در روزهای اخیر خبری در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر شد که فرزند یکی از روحانیون سرشناس کشوری در یکی از روستاهای شمالی کشور کار تبلیغ خود را با لباس روحانیت آغاز کرد .

البته این موضوع قرار نبود خبری شود و همه چیز مخفیانه دنبال می شد و حتی مردم آن روستا نیز خبر نداشتند که این روحانی جوان ۱۹ ساله که برای آنها سخنرانی می کند ، کیست ؟

اما انتشار تصاویری از حضور این روحانی جوان در شب قدر در مصلی گرگان باعث شد تا ذهن ها به این موضوع کنجکاو شود و نهایتا مشخص شد این روحانی جوان کسی نیست جز سید احمد خمینی فرزند حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی .

بعد از انعکاس وسیع این اخبار در برخی سایت ها و شبکه های اجتماعی ، برخی هواداران این جریان اعلام کرده بودند که سید احمد خمینی در راه مشهد بود که شب قدر را در مصلی گرگان سپری کرد .

اما شنیده های مختلفی مبنی بر حضور ۱۰ روزه این روحانی جوان در گرگان فراتر از این حرفها بود .

بالاخره مشخص شد که ایشان ۱۰ شب در روستای لاملنگ که ابتدای ورودی غربی گرگان قرار دارد منبر رفته است و به مردم نیز گفته بودند ایشان فرزند یکی از علماست که نهایتا شب آخر اهالی و مسجدی ها فهمیدند که وی فرزند حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی بوده است .

همچنین شنیدها حاکیست این روستا برای ماه مبارک رمضان ، روحانی ثابت بصورت یک ماهه داشته ولی سید احمد خمینی از ۱۵ تا ۲۴ ماه مبارک رمضان روزها اقامه نماز داشته و شب های نیز بعد از نماز سخنرانی می کرده است .

بعد از انتشار تصاویر سید احمد خمینی در شبکه های اجتماعی ، وی مجبور به ارائه توضیحاتی در صفحه اینستاگرامش شد:

 ” تبلیغ یکى از سنت هاى رایج در حوزه هاى علمیه هست و معمولا طلاب از سال هاى اولیه ى تحصیل پس از آنکه مقدارى با معارف اسلامى آشنا شدند در ایام ماه رمضان و روزهاى ماه محرم و صفر براى تبلیغ به شهرها و روستاها مى روند .

 امسال توفیق شد من هم براى چند شبى به این مهم اقدام کنم و براى این کار بطور غیررسمى ملبس شوم و مهمان اهالى خونگرم یکى از روستاهاى شمالى کشور باشم . البته بنا نداشتم تا ملبس شدن رسمى عکسى و یا مطلبى در این مورد از خودم انتشار دهم ولى امروز با دیدن عکس خودم که چندین جا پخش شده ، خودم رو موظف به دادن توضیحات در این خصوص دانستم.”

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا