فرمانده سپاه فریدونکنار:

برگزاری کنسرت‌های مختلط بین دختر و پسر خیانت است/ تکامل علمی بخشی از ماموریت انسانی است

بصیر، سیدولی میرشفیعی در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز با اشاره به فرموده‌های مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان کشور در شب گذشته، اظهار کرد: از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی بهره‌بری از رهنمودهای رهبری در جایگاه ولی‌فقیه است.

وی تصریح کرد: در نشست اخیر با دانشجوان شاهد آن بودیم که رهبری نسبت به ریزترین مسائل جامعه آگاهی دارد و این امر در اظهاراتشان کاملا مشخص بود.

فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه دانشجویان به سادگی در محضر رهبری حاضر شدند و از راهنمائی‌هایشان بهره‌بردند، گفت: ایجاد فضای مناسب، سالم و دادن وقت به همه اقشار جامعه برای ادای درددل و بیان مشکلات در یک فضای صمیمی از ویژگی‌های این دیدار است.

میرشفیعی اذعان کرد: این از ویژگی‌های انقلاب است که رهبر آن در یک محیط صمیمی با تمامی اقشار جامعه دیدار می‌کند که این امر در هیچ جای دنیا قابل مشاهده نیست.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار رهبری به استکبارستیزی تاکید کردند، گفت: استکبارستیزی هیچ وقت از جمهوری اسلامی ایران جدا نمی‌شود و در واقع یکی از وظایف این انقلاب است.

فرمانده سپاه فریدونکنار با تاکید بر اینکه معرفی استکبار و در راس آن آمریکا از وظایف اصلی انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: این استکبارستیزی با انقلاب اسلامی ایران عجین شده است.

میرشفیعی با اشاره به فرموده رهبری در خصوص غفلت در برگزاری کنسرت‌های دانشجویی، اظهار کرد: برگزاری کنسرت‌های مختلط بین دختر و پسر خیانت است، بعضی‌ها فکر می‌کنند برگزاری این جشن‌ها موجب شادی می‌شود و همسو با تفکرات دانشجویی است.

وی افزود: بر اساس منویات رهبری این دقیقا مصداق خیانت است چرا که دانشجو باید با توجه و رعایت موازین دینی و اخلاقی به رشد و سعادت برسد.

فرمانده سپاه فریدنکنار در پایان تاکید کرد: راه تکامل بشریت تقوا است و تکامل علمی نیز بخشی از ماموریت انسانی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا