پلیس آمریکا مصدوم جنگی۹۰ ساله را از خانه‌اش بیرون کرد

بصیر، به نقل از واشنگتن پست، نیروی پلیس شهر بوفالو واقع در نیویورک سیتی، جانی اچ هاچز را از منزل شخصی خود که به مدت بیش از شصت و پنج سال در آن ساکن بود و همراه با دو دختر و همسرش خاطرات بسیاری از آنجا داشت، سوار بر برانکارد بیرون رانده و با آمبولانس برای درمان روانی، به بیمارستان جانبازان جنگی انتقال دادند.

به نوشته واشنگتن پست دختر ۵۳ ساله هاچز در این مورد اظهار داشت:«پدرم گفته بود که من تنها در صورتی از این خانه خواهم رفت که دست بسته باشم و آنها به دستانش دستبند زدند، آنها هرگز نباید چنین کاری می کردید»، وی افزود:«عده ای به همراه نیروی پلیس اسباب و وسایل پدرم را در جعبه هایی ریخته و داخل یک ون گذاشتند، پدرم هیچ مشکل روحی یا جسمی ندارد، این خانه تنها خانه ای است که در طول عمرم می شناسم ، اینجا جایی است که من در آن بزرگ شده ام».

واشنگتن پست نوشت، جانی هاچز که کماکان کلاه نیروی دریایی آمریکا را که زمانی در خدمت آن بود، به سر دارد، در سال ۱۹۹۶ وامی را برای تعمیر ایوان منزل خود گرفته بود اما به دلیل بیماری همسرش و هزینه درمان او قادر به بازپرداخت آن نشد.

به نوشته واشنگتن پست، بانک ام  تی، تا سال ۲۰۱۱ با خانواده هاچز برای رفع این مشکل در ارتباط بود اما درست زمانی که این خانواده درگیر بیماری آلزایمر همسر هاچز بودند و قادر به پاسخگویی تلفن ها نبودند، خانه آنان بدون اطلاع به رهن بانک درآمده است.

 در حال حاضر هاچر از بیمارستان مرخص شده و در یک آپارتمان در نزدیکی نیویورک اسکان دارد.مدیر بانک ام تی ابراز امیدواری کرد با انتقال وام به وزارت مسکن و شهرسازی هاچز بتواند دوباره به منزل خود در نیویورک بازگردد.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا