پزشکیان: رویکرد اعتدال منجر به توافق شد

بصیر،

پزشکیان: رویکرد اعتدال منجر به توافق شد
مسعود پزشکیان با تأکید بر اینکه رویکرد اعتدال از طرف ایران توانست منجر به این توافق شود، گفت: همان‌طور که دکتر روحانی گفتند وقتی بر اساس اعتدال یعنی نه تندروی و نه کندروی پیش برویم و چارچوب‌ها و قوانینی که در دنیا وجود دارند را بپذیریم و در آن چارچوب و قوانین بازی انجام شود نهایتاً طرف مقابل هم مجبور خواهد بود با همان چارچوب‌ها عمل کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس خاطرنشان کرد: وقتی طرف مقابل می‌بیند که ما در همان چارچوب درخواست داریم و می‌خواهیم از حق خود دفاع کنیم مجبور می‌شوند بپذیرند نمی‌توانند چهره‌ای از ایران نشان دهند که خلاف چارچوب‌های بین‌المللی است. وی تصریح کرد: بنابراین تیم مذاکره کننده کشورمان هم در همین چارچوب‌ها و با همان ادبیات توانست حق مسلم ایران را پیگیری کرده و از آن دفاع کند.

این نماینده مجلس با اشاره به نقش مردم در حمایت از دولت و تیم مذاکره کننده، اظهار کرد: مردم ایران به دولت روحانی رأی دادند تا بر سر کار آید و بتواند از چهره ایران در جهان دفاع کند. اگر دولت آقای روحانی نبود به هیچ وجه قضیه به اینجا نمی‌رسید. در نتیجه در اینجا نقش مردم بود که به دولتی رأی داد که توانست وعده خود را به نتیجه برساند.

بهار نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا