فرمانده نمونه پایگاه‌های مقاومت بسیج کشور مطرح کرد:

جنگل روستای سوته فریدونکنار محل امن فروش موادمخدر/ در برخورد با بزه‌کاران بومی و غیربومی تفاوت قائل نمی‌شویم

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، سیدعسگری داداش‌نژاد در آئین گلریزان فرهنگی پایگاه مقاومت شهید قلی‌پور در مسجد فاطمیه(س) روستای سوته اظهار کرد: جنگل روستای سوته به دلایل زیادی محل امنی برای بزه‌کاران و مواد‌فروشان شده است و بنا داریم با عزمی جدی از ادامه این روند جلوگیری کنیم.

وی با بیان این نکته که دیگر در برابر موادفروشان و معتادان مماشاتی صورت نمی‌گیرد، تصریح کرد: دیگر اجازه نمی‌دهیم عده‌ای سودجو به قیمت تباهی جوانان این روستا و منطقه با خیال آسوده اقدام به فروش مواد کنند و موجب انحراف جوانان شوند.

داداش‌نژاد افزود: در صورت ادامه این روند با همکاری پایگاه بسیج و مشارکت مردمی برخورد جدی با این بزه‌کاران در دستور کار قرار می‌گیرد.

فرمانده پایگاه مقاومت شهید قلی‌پور با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با مراجع قانونی در برخورد با این متخلفان صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: با نیروی انتظامی و سپاه پاسداران هماهنگی‌های لازم به عمل آمده است و قبل از هر اقدامی با در ارتباط قرار دادن مراجع انتظامی با حکم قانونی به صورت مردمی با این افراد برخود می‌کنیم و در این راه تفاوتی میان بزه‌کاران بومی و غیربومی قائل وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا