نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مجلس هر اختیاری در بررسی متن اولیه توافق هسته ای دارد / محلی برای شعار سیاسی و رقص خیابانی عده ای به اسم جشن هسته ای وجود ندارد

بصیر، منصور حقیقت پور در گفتگو با خبرنگار ائل در خصوص جمع بندی صورت گرفته در مذاکرات اخیر هسته ای با اشاره به حمایت های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده ایرانی، گفت: تیم مذاکره کننده هسته ای در این مدت تلاش های زیادی انجام داد و باید قدردان زحمات آنها باشیم.

مجلس در تلاش برای هم افزایی با دولت است

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر لزوم رعایت خطوط قرمز نظام در مذاکرات هسته ای، بیان داشت: جمع بندی صورت گرفته قابل قبول به نظر می رسد.

وی با اشاره به نقش موثر مجلس در تصویب متن اولیه توافق هسته ای، اذعان داشت: مجلس سعی دارد تا دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای را کمک کند.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه مجلس همه نوع اختیار در بررسی متن اولیه توافق هسته ای دارد، تصریح کرد: تلاش مجلس ایجاد هم افزایی با دولت در جهت پیشبرد اهداف هسته ای کشور است.

افتخار مذاکرات هسته ای برای نظام خواهد بود

وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد برپایی جشن های زود رس بدون توجه به تعهدات طرف مقابل، گفت: ضمن اینکه باید از زحمات تیم مذاکره کننده هسته ای تشکر کنیم ولی به نظر می رسد جایی برای جشن و پایکوبی هسته ای وجود ندارد و باید پرهیز کنیم.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه کار بزرگی در این مذاکرات صورت گرفته است؛ افزود: افتخار این مذاکرات برای نظام خواهد بود اما محلی برای اینکه عده ای به اسم جشن در خیابان ها رقص خیابانی کرده و شعار سیاسی سر دهند وجود ندارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا