اکبری خرم خبرنگار ورزشی شبکه خبر در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز:

مدرسه فوتبال نمونه فرابرتر برند فریدونکنار شده است/ ۸۰ درصد مدارس فوتبال تهران بی‌کیفیت هستند

علیرضا اکبری‌خرم در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز در فریدونکنار، اظهار کرد: در همایش تجلیل از مدارس فوتبال برتر کشور با مسئولان و مربیان این تیم آشنا شدم.

وی تصریح کرد: برای من جالب بود تا امکانات این تیم را ببینیم و برای همین به فریدونکنار سفر کردم.

این فعال رسانه‌ای افزود: امکانات بسیار خوب، نظم، ترتیب و چمن مناسب از ویژگی‌های مهم این مدرسه فوتبال است و فکر نمی‌کردم در شهر به این کوچکی چنین مدرسه فوتبالی فعالیت کنند.

اکبری‌خرم با بیان اینکه در شهرهای بزرگ به ویژه تهران ۸۰ درصد مدارس فوتبال چنین امکانات و کیفیتی ندارند، گفت: معمولا مدارس فوتبال در تابستان به جای کیفیت و آموزش به مباحث تجاری توجه ویژه می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: مدارس فوتبال در تهران نیز برای سرگرمی و کسب درآمد تاسیس می‌شوند اما اینجا همه چیز اصولی است و تیم فرابرتر در رده امید قهرمان استان می‌شود و این نشان‌دهنده این است که بر روی زمان درست سرمایه‌گذاری شده است.

خبرنگار ورزشی شبکه بین‌المللی خبر اذعان کرد: در برخی از مدارس فوتبال از علاقه و استعداد خانواده‌ها نسبت به فوتبال سوءاستفاده می‌شود و با اعلام نام‌های معروف به عنوان مدیر آن مدرسه فوتبال به دنبال جذب شاگرد هستند اما در عمل میبینیم که چنین چیزی صحت ندارد.

اکبری‌خرم افزود: اگر فوتبال ما چنین مربیان دلسوزی داشته باشد در چند سال آینده در آسیا و رده پایه در میان سه تیم برتر قرار می‌گیریم و حتی در جام جهانی نیز می‌توانیم حاضر شویم.

وی اظهار کرد: اگر بحث‌های دیگر مطرح باشد شایسته‌سالاری به وجود نمی‌آید و فقط موفقیت‌های مقطعی حاصل می‌شود و این امر ادامه‌دار نیست.

این فعال رسانه‌ای با اشاره به اینکه این مدرسه فوتبال فرابرتر برند فریدونکنار شده است، گفت: بنابر اطلاعات ارائه شده بیش از ۹۰ درصد تیمی که از فرابرتر قهرمان استان در رده امیدها شده‌اند، پرورش یافته همین مدرسه فوتبال بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا