امام‌جمعه فریدونکنار:

امروز مدعیان اسلام در یمن دست به جنایات متعدد می‌زنند

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر در مصلی قدس این شهرستان، اظهار کرد: در کارهای خیر و امور مرتبط با تقوا به یکدیگر کمک کنید و از هم پیشی بگیرید و همچنین باید نسبت به یکدیگر رحم کنند و بر همدیگر سخت نگیرند، کسی که در کره زمین به همنوعانش رحم نکند، رحمت فرشتگان نیز بر آنها نازل نمی‌شود.

وی اذعان کرد: نباید به یکدیگر بی‌تفاوت باشیم و اگر امروز فلسطینیان در سخت‌ترین شرایط زندگی می‌کنند باید به کمک آنها بشتابیم.

جلالی افزود: این تکفیری‌ها با تجهیزات و بمب‌های آمریکایی و اهدایی اسرائیلی اقدام به تخریب اماکن حساس مسلمانان کرده‌اند و این نشان‌دهنده عدم توجه به وصیت حضرت علی(ع) است.

امام‌جمعه فریدونکنار خاطرنشان کرد: امروز شاهد جنایات مدعیان اسلام در یمن بودیم، ۲۰۰ بار از سوی وهابی‌های تکفیری بر سر مردم بی‌دفاع یمن بمباران شده است و تمامی مراکز بهداشتی، درمانی و شرایط اولیه زندگی این مسلمانان تخریب شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه به احترام و انجام واجبات و ترک محرمات، گفت: امروز باید خود را برای آخرت‌تان آماده کنید.

جلالی همچنین با اشاره به آیات قرآن از اهمیت زکات سخن گفت و خواستار پرداخت واجبات مالی از سوی مسلمانان شد.

وی با اشاره به اینکه پشیمانی در آخرت برای عدم پرداخت وجوهات مالی واجب دیگر فایده‌ای ندارد، تاکید کرد: مسلمانان در فلسطین، عراق و یمن به کمک شما نیازمندند و با پرداخت وجوهات مالی واجب به یاری هم‌نوعان خود بشتابید و در این راه غفلت نکنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا