نشست هم‌اندیشی اعضای شورای سیاست‌گذاری همایش راهکارهای توسعه فریدونکنار برگزار شد؛

حسین‌زاده‌فر: جلسه امروز نشست هم‌اندیشی است نه خبری/ زکریایی: جذب سرمایه‌گذار، توافق با مسئولان شهرستان و حضور مسئولان ارشد ضمانت اجرایی همایش

بصیر، نشست هم‌اندیشی اعضای شورای سیاست‌گذاری همایش راهکارهای توسعه فریدونکنار با اصحاب رسانه این شهرستان در دبیرخانه این همایش در فرمانداری فریدونکنار برگزار شد.

در ابتدای این جلسه که با حضور خبرنگاران روزنامه حرف و خزرشمال و خبرگزاری‌های ایسنا، بلاغ، دانا، بصیرنیوز، مشاور رسانه‌ای سایت نانواکناری و روابط عمومی فرمانداری فریدونکنار حضور داشتند، اصغر حسین‌زاده‌فر با تاکید بر اینکه این جلسه، نشست هم‌اندیشی اعضای ستاد سیاست‌گذاری همایش با اصحاب قلم این شهرستان است، اظهار کرد: قرار است در چند روز آینده نخستین نشست خبری پیرامون این همایش را در فریدونکنار برگزار کنیم.

در ادامه این جلسه خبرنگاران حاضر با ارائه پیشنهاد  راهکار به اعضای ستاد سیاست‌گذاری، اقدام به پرسش در خصوص برخی از سوالات مطروحه از سوی مردم کردند.

حجت‌الاسلام زکریایی دبیر و سخنگو همایش بررسی راهکارهای توسعه شهرستان فریدونکنار، اظهار کرد: جلسات متعددی را در فریدونکنار برگزار کردیم تا ۱۶ محور اصلی این همایش مشخص شود.

وی تصریح کرد: دبیرخانه‌های خود را علاوه تهران در فریدونکنار نیز فعال کردیم تا پاسخگوی سوالات و ابهامات مردم این شهرستان باشیم.

زکریایی با اشاره به اینکه جلسات متعددی با امام‌جمعه و مسئولان ارشد فریدونکنار تاکنون برگزار کردیم، افزود: برگزاری این همایش با استقبال مسئولان این شهرستان همراه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این همایش قرار است در ۲۶ شهریور از صبح آغاز شود و پس از گذراندن افتتاحیه و ۲ بخش علمی در صبح و بعد‌ازظهر، مراسم اختتامیه باشکوهی را با قرائت بیانیه پایانی برگزار کنیم.

سخنگوی همایش بررسی راهکارهای توسعه فریدونکنار گفت: محققان و اندیشمندان می‌توانند تا ۱۰ مردادماه مقالات خود را در ۱۶ محور پیشنهاد شده ارائه دهند.

زکریایی در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا و بصیرنیوز مبنی بر نحوه ضمانت اجرایی راهکارهای توسعه این شهرستان، اظهار کرد: جذب سرمایه‌گذار، توافق با مسئولان شهرستان و حضور مسئولان ارشد مدعو حاضر در مراسم از مهم‌ترین ضمانت‌های اجرایی این همایش است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تاکید کرد: هرگونه شائبه سیاسی بودن این همایش کم‌لطفی به مردم فریدونکنار است.

دبیر همایش بررسی راهکارهای توسعه شهرستان فریدونکنار خاطرنشان کرد: افراد مغرض همواره در جامعه حضور دارند ما نیز پیش‌بینی این مباحث را کرده بودیم.

زکریایی افزود: با كساني كه اهداف همايش را به سمت مباحث سياسي سوق مي دهند برخورد قاطعانه خواهيم داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا