عنایتی: هیچ مشکلی با مظلومی ندارم

بصیر،

رضا عنایتی شرایط فعلی سیاه‌جامگان را مطلوب خواند و گفت: همه چیز در تیم ما خوب پیش می‌رود و شرایط مناسبی داریم. ما صددرصد برای شروع بازی‌های لیگ برتر آماده هستیم، ولی در مورد نتایج چیزی قابل پیش‌بینی نیست. باید لیگ شروع شود تا ببینیم که تیم ما در این مسابقات چه شرایطی پیدا خواهد کرد.

وی در مورد مهمترین هدف سیاه‌جامگان در فصل جاری تأکید کرد: ما تیمی هستیم که تازه به لیگ برتر صعود کرده است و امسال باید دنبال ثبات باشیم. تیم‌هایی که تازه به لیگ برتر می‌آیند هدف اصلی‌شان ماندن در لیگ برتر است و ما هم این هدف را دنبال می‌کنیم. امسال تلاش می‌کنیم تا در لیگ بمانیم.

مهاجم تیم فوتبال سیاه‌جامگان در بخش دیگری از حرف‌هایش در خصوص کار کردن با رسول خطیبی گفت: من رفاقتی دیرینه با خطیبی دارم و او جدا از مسائل فوتبالی دوست صمیمی من است. خطیبی یک مربی باانگیزه، جسور و بلندپرواز است و پیش‌بینی می‌کنم سال خوبی در انتظار تیم ما باشد.

عنایتی با اشاره به تقابل تیمش با استقلال در اولین هفته از لیگ برتر گفت: برای من همه بازی‌ها ویژه است و فرقی ندارد مقابل کدام تیم بازی می‌کنم. در هفته اول قرعه به نام استقلال افتاد. مطمئناً این مسابقه می‌تواند شخصیت تیمی ما را بالا ببرد. امیدوارم در نهایت در این مسابقه سربلند باشیم و امتیاز بگیریم.

مهاجم سیاه‌جامگان در پاسخ به این سؤال که «آیا قبل از بازی به سمت مظلومی خواهی رفت؟»، تأکید کرد: حتماً به سمت مظلومی می‌روم، چون باید به بزرگ‌تر احترام بگذاریم. من پیش از این حتی به سمت آنهایی که مشکل داشتم رفتم. مطمئن باشید هیچ مشکلی با مظلومی ندارم.

مهاجم پیشین استقلال در پایان در مورد طلبش از این باشگاه گفت: من ۲۳ میلیون از باشگاه استقلال پول گرفتم که ۱۲ میلیون آن خرج خروج از استان شد، چون یکبار از مشهد به تهران آمدم و بار دیگر به مشهد برگشتم. در واقع من ۱۱ میلیون از استقلال پول گرفتم، ولی آقای افشارزاده قول داده که این مشکل هرچه زودتر حل شود. مطمئنا افشارزاده به خوبی معنی حق‌الناس را می‌داند و امیدوارم به قول خود عمل کند./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا