«دایی – صبا» و نشانه‌هایی که بوی تغییر می‌دهند؟

بصیر،خرید سهام باشگاه صبای قم توسط سیروس محجوب در اوائل ماه جاری به حدی جدی شده بود که مسوولان باشگاه و استانداری قم این خبر را رسما اعلام کردند و نه تنها گفته شد که سیروس محجوب قرار است طی یکی دو روز ۲ تا ۳ میلیارد تومان به باشگاه تزریق کند، بلکه اعمال نظر محجوب درباره‌ی تیم نیز آن قدر ملموس شده بود که گفته می‌شد انتقال “روزبه چشمی” به استقلال – بازیکنی که استقلال تهران پول انتقالش را برای دریافت رضایت نامه از باشگاه صبا پرداخت کرده – به علت مخالفت محجوب در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است، چرا که ظاهرا محجوب خواسته است “چشمی” در لیگ پانزدهم نیز پیراهن تیم صبا را به تن کند. اما چندی نگذشت که محجوب به دلایل نامعلومی از خرید سهام صبا منصرف شد و در حالی که همه، خرید ۸۰ درصد سهام صبا قم را توسط سیروس محجوب «قطعی» می‌دانستند خبر رسید که این باشگاه قرار است همچنان در تملک استانداری قم باقی بماند.

همان روز وکیل تام الاختیار محجوب نیز طی مصاحبه‌ای با رسانه‌ها اعلام کرد که محجوب به دلیل اختلاف نظر با استانداری در واگذاری ۱۰۰ درصد سهام باشگاه از خرید صبا منصرف شده است. در پی این اظهارات باشگاه صبای قم نیز در بیانیه‌ای به انتقاد از آنچه که بی اخلاقی محجوب و بازی با احساسات مردم قم نامید، از پایان رسمی همکاری محجوب و استانداری قم برای واگذاری این باشگاه خبر داد.

 

پس از این سکانس بود که تقریبا «قطعی» به نظر می‌رسید بازهم باشگاه صبا هم‌چنان در تملک استانداری قم و با سرمربی گری “مهدی تارتار” در لیگ پانزدهم ادامه حیات دهد اما به یک‌باره و درحالی که همه منتظر اعلام خبر توافق علی دایی و ملوان انزلی بودند خبر رسید که علی دایی به عنوان سرمربی جدید تیم صبا انتخاب شده است.

 

انتخابی که در همان آغاز حدس و گمانه‌هایی را درباره امکان خرید سهام باشگاه از سوی علی دایی و دوستانش مطرح کرد که البته این نظریه هم خیلی زود از سوی باشگاه رد شد اما آنچه که اکنون “قطعی” شده این است که صبای قم با حضور علی دایی فصل پانزدهم لیگ را آغاز خواهد کرد.

 

حضور علی دایی در صبا می‌تواند پیام آور یک یا چند موضوع «غیر قطعی» دیگر برای تیم صبای قم باشد چرا که باشگاهی که تا چند روز پیش، چشم به راه پول خریداری مانند محجوب بوده تا بدهی هایش را تسویه کند امروز تصمیم گرفته “تارتار” کم‌هزینه و البته موفق را کنار بگذارد و علی دایی گرانقیمت را به عنوان سرمربی برگزیند، ناگفته پیداست که علی دایی با قرارداد ساده‌ای به این تیم نمی‌پیوندد و این “نشانه” می‌تواند حاکی از ناگفته‌هایی باشد که هر احتمالی را درباره سرنوشت صبا در واپسین روز‌های مانده به آغاز لیگ پانزدهم دور از ذهن نخواهد کرد.

 

با پیگیری روند حاضر و با استناد به ملغی شدن قطعیت های پیاپی در این باشگاه قمی، به نظر می‌رسد باید هم‌چنان چشم انتظار تغییر و تحولات و یا اعلام ناگفته‌هایی درباره “صبای قم” بود./آ

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا