اختصاصی/ قهرمان کلیج در گفتگو با بصیر

همایش پیاده روی خانوادگی یک کار بزرگ فرهنگی است

DSCN7314

قهرمان کلیج در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ما در حاشیه همایش پیاده روی خانوادگی روستای ازباران به مناسبت میلاد امام عصر(عج) وهفته جوان ضمن تقدیر و تشکر از شورا و دهیار محل، رئیس شورای ورزشی ازباران، پایگاه شهید گمنام، مسئولین و مردم ولایی روستای ازباران، اظهار داشت: ورزش همگانی قله ای برای رسیدن به قهرمانی است و این حضور در این همایش نشان از اهمیت ویژه ورزش در این خطه مبارک دارد.

وی با بیان اینکه این امر مسئولیت ما را در قبال مردم این خطه دوچندان می کند، تصریح کرد: مردم ازباران همانطور که در دوران دفاع مقدس و در تمام صحنه ها حضوری گسترده داشتند، امروز با این حضور نشان دادند که میدان ورزش را نیز خالی نمی کنند و حضوری پرشور دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار همچنین با ارائه گزارش عملکرد این اداره در هفته جوان اذعان داشت: دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مسابقات ویژه برای آقایان و بانوان، همایش روز جوان و تجلیل از نخبگان این شهرستان و برگزاری مسابقات نجات غریق استان از مهمترین برنامه های این هفته بوده است.

ولی فضلی مقصودی بخشدار دهفریگفت: برنامه بسیار خوبی را شاهد بودیمو امیدواریم این برنامه همواره ادامه داشته باشد و مختص به زمان خاصی نباشد، چرا که این کار یک حرکت بزرگ فرهنگی بود و در سالی که مقام معظم رهبری به فرهنگ نامگذاری کرده اند این امر یک کار مثبت تلقی می شود.

حسین ترمشی عضو شورای اسلامی روستای ازباران ضمن تشکر از مردم روستای ازباران عنوان داشت: حرکت امروز یک کار بزرگ فرهنگی بود و می خواهیم این برنامه تداوم داشته باشد، حضور حماسی مردم ما را غافلگیر کرده و این تعهد در ما ایجاد شد که اعضای شورای روستای ازباران نسبت به برگزاری چنین مراسمی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

مهدی دوخت رئیس شورای ورزشی روستای ازباران اظهار داشت: اولین همایش پیاده روی خانوادگی روستای ازباران در سالروز ولادت امام زمان(عج) با حضور پرشور مردم ولایتمدار و تعدادی از مسئولین برگزار شد.

وی ادامه داد: امیدواریم این کار بزرگ فرهنگی که در این روستای ولایی برگزار شد زمینه تحقق فرموده و منویات رهبری را ایجاد کند و همچنین این مر موجب افزایش نشاط در سطح جامعه و در بین جوانان ما گردد.

گفتنی است در پایان همایش با قرعه کشی دو دستگاه دوچرخه، ۲۰ سکه طلا اهدا و از قهرمانان این محل نیز تجلیل شد.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا