رئیس اداره ورزش فریدونکنار مطرح کرد:

پیگیر مشکلات حقوقی استادیوم شهید آزادی فریدونکنار هستیم / انتقادات بصیرنیوز سازنده است

بصیر، قهرمان کلیج در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: ۷۸ ناجی غریق در فریدونکنار و مناطق ممنوعه شنا آماده خدمات‌رسانی و امداد به موقع به مسافران در این شهرستان هستند.

وی تصریح کرد: حقوق، بزرگترین دغدغه ناجیان غریق در سال جاری بود که با پیگیری‌های به عمل آمده، حقوق خردادماه این هیئت واریز شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با اشاره به اینکه ناجیان غریق در فریدونکنار پای کار هستند، خاطرنشان کرد: به جز غریقی که در خزرشهر با وجود تذکرات پیاپی ناجیان غریق به شنا رفتند و فوت کردند، در فریدونکنار شاهد هیچ فوتی نبودیم.

وی با گلایه از مسئولان شهرک خزرشهر در عدم تقبل پرداخت حقوق ناجیان غریق، اذعان کرد: بر اساس قانون شهرک خزرشهر باید ناجی غریق را در سواحل به کار گیرد و حقوق‌شان را نیز پرداخت کند اما تا به امروز این امر محقق نشد.

کلیج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلات حقوقی استادیوم شهید کریم آزادی فریدونکنار، خاطرنشان کرد: از تبصره ۲ ماده ۱۸۰ برای احداث پیست و تکمیل سکوی تماشاگران این استادیم مبلغی را تخصیص داده بودند اما به دلیل آنکه این استادیوم همچنان مشکل حقوقی دارد و سال ها است که گریبان تنها فضای ورزشی شهرستان شده است تا کنون نتوانستیم آن را جذب کنیم.

این مسئول تاکید کرد: قطعا این بودجه برگشت نخواهد کرد و در سرجمع پروژه‌های ورزشی این شهرستان تقسیم می‌شود.

وی همچنین به برگزاری مسابقات جام رمضان در فریدونکنار اشاره و اذعان کرد: برگزاری مسابقات والیبال و فوتسال، از مهم‌ترین برنامه‌های ورزشی در ماه مبارک رمضان بوده است.

وی در پایان از اصحاب رسانه به ویژه سایت بصیرنیوز برای حمایت ویژه از اداره ورزش و جوانان و همچنین انتقادات سازنده‌اش تشکر کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا