لهستان شانس بیشتری برای قهرمانی دارد

بصیر،

حسن صنوبر درباره‌ی پیش بینی قهرمان لیگ جهانی ۲۰۱۵ اظهار کرد: نمی توان پیش بینی کرد که چه تیمی قهرمان می شود. در مرحله نهایی لیگ جهانی همه تیم ها خوب هستند. بازی تیم های لهستان، برزیل و فرانسه را دیدم. واقعا سطح مسابقات بسیار بالاست. اما به نظرم از نظر فنی لهستان مقداری بهتر از سایر تیم‌هاست. برزیل هم خوب است اما در آخرین بازی‌اش قدری متزلزل کار کرد. نمی توان با قاطعیت گفت اما لهستان شانس بیشتری برای قهرمانی دارد. وی با اشاره به عملکرد تیم ملی ایران در لیگ جهانی افزود: ما خیلی خوب بازی کردیم اما دیر به شرایط ایده‌ال رسیدیم زیرا ما شش بازی خارج از خانه داشتیم. این موضوع کار را سخت کرد. اگر بازی ها را از خانه شروع می‌کردیم، قطعا شرایط بهتر بود. برای استارت لیگ جهانی بازی در آمریکا سخت است. من شاهد بودم که همه بازیکنان توان خود را گذاشتند. کسی هم انتظار نداشت در خارج از خانه برابر این تیم های سطح بالا پیروز شویم. با شرایط خوبی که تیم لهستان داشت توانستیم یک امتیاز از حریف بگیریم. ما روز به روز بهتر شدیم. از روسیه در خانه اش امتیاز گرفتیم. با حمایت مردم و تماشاگران در ایران هم بازی های خوبی انجام دادیم. به نظرم مردم از کار تیم ما راضی بودند.

ملی پوش والیبال ایران تاکید کرد: نقطه ضعف و قوت تیم را باید کارشناسان بگویند. اما از نظر من نقطه قوت تیم ما انگیزه بازیکنان بود. در لیگ جهانی انگیزه بالایی برای صعود داشتیم. همه بازیکنان با وجود مصدومیت و درد سنگ تمام می گذاشتند. یادم است که محمد موسوی با درد و مسکن به میدان آمد و عالی کار کرد. همه با همدلی کار کردند. شرایط خوب بود و فکر می کنم که شاید نقطه ضعف ما فقط در بازی دوم با لهستان بود. شاید برد و باخت در این سطح از والیبال طبیعی باشد اما همین موضوع موجب شد که صعود نکنیم. لهستان با کمک کوبیاک توانست پیروز شود. این بازیکن همه کار کرد و بازی با ایران را برد. در مسابقه آمریکا و لهستان هم همین بازیکن نتیجه را برد. کوبیاک در لیگ جهانی امسال تعیین کننده بود. شاید تیم ایران ضعیف نبود اما در آن مسابقه چرخ به سود لهستان چرخید.

صنوبر درباره انتظارات بازیکنان تیم ملی از مسئولان گفت: واقعیت این است که در حد و اندازه این ورزش به آن توجه نمی شود. مسلما هر جایی که نتیجه باشد یکسری از مسئولان هم می آیند. بازیکنان زحمت می کشند و فدراسیون تلاش می کند. امید داریم که سایر مسئولان هم بیشتر به والیبال توجه کنند و شرایط بهتر از این شود. الان والیبال بین مردم محبوبیت زیادی دارد. در این سطح از جهان بردهای تیم ملی آسان بدست نمی آید. آمریکا، لهستان و روسیه را شکست دادن آسان نیست. بازیکنان زحمت زیادی می کشند. والیبال امروز یک ورزش خانوادگی است و همه طرفدارش هستند. امیدوار هستیم که مسئولان هم به قول های خود عمل کنند و شاهد حمایت بیشتری از این ورزش باشیم.

وی افزود: در تعطیلات کنار خانواده هستم. به فیزیوتراپی و درمان آسیب دیدگی های جزیی ام می رسم. باید از همین جا از تک تک مردم تشکر کنم که با تمام وجودشان از ما حمایت کردند. دست تک تک بازیکنان و مسئولان و زحمت کشان فدراسیون را هم می بوسم. همه برای موفقیت تیم ملی سنگ تمام گذاشتند تا والیبال به اینجا برسد. صنوبر در پایان گفت: خوشحالم که کنار بازیکنان بزرگ تیم ملی هستم. تیم ایران بازیکنان بزرگی دارد و بازی بین آن ها برای من افتخار است زیرا چیزهای زیادی یاد می گیرم.

بهار نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا