عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

دولتمردان واقعیت را به مردم نگفتند/ آمریکایی‌ها باید جشن می‌گرفتند

بصیر، صفر نعیمی رز در مورد ساختار و محتوای توافقنامه مذاکرات با ۱+۵، با بیان اینکه مردم نباید در نقش توافقنامه هسته ای در کاهش مشکلات اقتصادی کشور عجله کنند، گفت: مسئولان باید واقعیت را به مردم بگویند اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است.

نعیمی رز در واکنش به تأثیر مذاکرات بر بازار ارز و سکه، اظهار کرد: تغییر و تحول بر بازار ارز و سکه چگونه می تواند صورت بگیرد در صورتی که توافق نامه هنوز رسما از سوی دوطرف صورت نگرفته و استارت این حرکت زده نشده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس با بیان اینکه دولت مردان تدبیر و امید بعد از جمع بندی توافق نامه تنها خواستار عرض تبریک بابت این موضوع بودند، اظهار کرد: اگر فرمایشات مقام معظم رهبری را در طول ۲۳ ماه مذاکره رصد کرده باشیم متوجه می شویم که هنوز توافقی صورت نگرفته است و هنوز در قالب یک بیانیه است.

نماینده مردم آستارا در مجلس با تاکید بر اینکه دوماه تا توافق نهایی فرصت داریم، اضافه کرد: همانطور که توافقنامه در کنگره آمریکا مورد بررسی قرار می گیرد باید در شورای امنیت ملی ایران اسلامی و مجلس شورای اسلامی نیز مورد بررسی دقیق قرار بگیرد و امضاء توافقنامه مقدمه برداشتن گام دوم در مسیر مذاکرات هسته ای است.

آمریکایی ها باید در جریان توافقنامه جشن می گرفتند

وی در واکنش به برپایی جشن هسته ای در گوشه و کنار کشور، ابرازکرد: اینگونه جشن ها از جانب مردم نبود و مسئولان استانی و فرمانداران باید در این رابطه پاسخگو باشند.

نعیمی رز افزود: در مجموع جشن را باید آمریکایی ها می گرفتند که نظام جمهوری اسلامی ایران با آنهای پای میز مذاکره نشسته است.

برای رونق اقتصاد کشور نیازی به آمریکا نداریم

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس تصریح کرد: با عنایات خداوند متعال و منویات مقام معظم رهبری تحریم های ناجوانمردانه استکبار جهانی در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران به فرصت تبدیل شده است و برای رونق اقتصاد کشور نیازی به آمریکایی ها نداریم .

عدم امنیت اسرائیل و حمایت از جبهه های مقاومت

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست های خارجی مجلس در پایان با تاکید بر اینکه امنیت اسرائیل هیچگاه تأمین نخواهد شد، بیان کرد: حمایت از جبهه های مقاومت از سوی ایران اسلامی جزء مبانی نظام است.

دانا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا