جان باختن شش نفر بر اثر سیلاب روز گذشته در تهران

بصیر،عیسی فرهادی فرماندار تهران امروز در جمع خبرنگاران و در تشریح حادثه سیل و طوفان روز گذشته تهران، گفت: روز گذشته طی ساعت ۱۹ تا ۱۹:۳۰ بر اثر بارندگی شدید، طوفان و رعد و برق ترافیک سنگینی در جاده امام‌زاده داوود(س) رخ داد.

وی افزود: این اتفاق باعث خسارت‌های زیادی شده و با توجه به اینکه یک روز تعطیل نیز به حساب می‌آمد و مردم برای زیارت امام‌زاده داوود خود را به آن منطقه رسانده بودند گرفتار طوفان و رعد و برق شدیدی شدند که بر اثر ریزش کوه و رانش جاده در حدود کیلومتر ۳ جاده امام‌زاده داوود محصور شدند.

فرماندار تهران با بیان اینکه پس از ۵ ساعت تلاش راه و شهرسازی ترافیک به وجود آمده در آنجا برطرف شد و حدود ۶ الی ۷ هزار خودرو نیز با کمترین آسیب از آن منطقه عبور کردند، اظهار داشت: براثر حادثه دیروز و در مسیر رودخانه کن حدود ۶ جنازه پیدا شد که این جنازه‌ها به پزشکی قانونی انتقال داده شده‌اند و بین این ۶ نفر نیز یک نفر تبعه چینی و کارگر آزادراه تهران ــ شمال بود.

فرهادی با بیان اینکه جستجوها برای شناسایی مفقودان و یا کشته‌شدگان احتمالی نیز ادامه دارد، تصریح کرد: بررسی‌ها برای برآورد خسارت‌های احتمالی در حال انجام است. طرح ترافیکی روزهای تعطیل به‌سمت امام‌زاده داوود ممنوع شد. تنها آب یک روستا در این منطقه قطع شده و برای بقیه روستاها کار آبرسانی در حال انجام است.

وی در پایان ضمن تشکر از دستگاه‌های مربوطه در حل بحران سیل روز گذشته تهران، گفت: این سیل براساس گفته بومیان منطقه کن در ۴۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده و ما خدا را شکر می‌کنیم که با کمترین آسیب بحران به وجود آمده را برطرف کردیم.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا