تکفیری ها دهها آواره را ربودند

انهدام مخفیگاه تسلیحاتی داعش در فلوجه

بصیر،جنگنده های ارتش عراق با حمله به مواضع و مخفیگاه های داعش در داخل فلوجه، انبارهای سلاح و کارگاه هایی که در آن خودروها را بمب گذاری می کردند، منهدم کردند.

بر اساس گزارش المسله، جنگنده های ارتش همچنین مخفیگاه های داعش را در الصینیه در شمال تکریت بمباران کردند.

همچنین ۱۱ تروریست داعشی در شرق الرمادی به هلاکت رسیدند و چهار مخفیگاه آنها منهدم شد.

در غرب سامراء هم عملیات نیروهای عراقی به هلاکت هشت تروریست داعشی منجر شد.

نیروهای امنیتی و نیروهای داوطلب مردمی عراق امروز دوشنبه موفق شدند مناطق نزدیک به استادیوم المپیک الرمادی را از لوث تروریست های تکفیری پاکسازی کنند.داعشی ها با کارگذاشتن مقادیر زیادی بمب و مواد منفجره در استادیوم المپیک، آن را منفجر کردند که به تخریب کامل آن منجر شد.

نیروهای امنیتی و داوطلب مردمی توانستند منطقه زنکوره و مناطق نزدیک به منطقه استادیوم المپیک الرمادی را پاکسازی کنند و در محور غربی به پیشروی خود ادامه دهند. شماری از تروریست های بازمانده داعشی از جمله چند انتحاری در برخی بخش ها پنهان شده بودند که این بخش ها را هم با موادی که قدرت انفجاری بالایی دارد، بمب گذاری کرده اند،‌اما در حمله کوبنده جنگنده های ارتش تمام این تروریست ها نیز به هلاکت رسیدند.

داعشی ها دهها آواره را ربودند

خبر دیگر این که یک منبع امنیتی در استان کرکوک اعلام کرد تروریست های داعش، اعضای ۳۵ خانواده از آوارگان استان صلاح الدین را هنگام بازگشت به مناطق اسکان خود در تکریت ربودند.

این منبع گفت گروهی از تروریست های داعش عصر دوشنبه اعضای ۳۵ خانواده آواره از ساکنان استان صلاح الدین را که در راه بازگشت از شهر الحویجه به تکریت پس از آزادی این شهر بودند، ربودند و آنها را به نقطه نامعلومی منتقل کردند.

تروریست های داعش به تمام خانواده های آواره استان های صلاح الدین و الانبار هشدار داده است که در صورت ترک شهر الحویجه، آنها را مجازات خواهد کرد.

به گفته منبع عراقی سرنوشت خانواده های ربوده شده عراقی همچنان نامعلوم است و بیشتر ربوده شدگان را سالخوردگان، زنان و کودکان تشکیل می دهند.  

ایران اسلامی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا