احمدی‌نژاد برنده جایزه ایکوموس شد

بصیر،این صندوق با هدف آموزش و ترویج میراث فرهنگی در میان جوانان و افراد علاقه مند تشکیل شده است و از میان شرکت کنندگان بهترین دانشجویان را انتخاب و آنها را بورسیه می کند.

نخستین برندگان این صندوق در سال ۲۰۱۵ میلادی انتخاب و اسامی ۸ نفر به عنوان برندگان جهانی اعلام شد که خانم سحر احمدی نژاد به عنوان یک شرکت کننده ایرانی با دریافت جایزه جزء هشت نفر برتر انتخاب شد.

تهرانی افزود: خانم سحر احمدی نژاد فارغ التحصیل رشته هنر در سال ۲۰۱۵ با گرایش مرمت آثار فرهنگی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران بوده و موضوع پایان نامه وی حفاظت و مرمت سایت باستانی خوروه است.

وی در سال های اخیر بصورت داوطلبانه در پروژه های حفاظتی موزه ملی و میراث جهانی کاخ گلستان فعالیت کرده است.

صندوق لومر این بانوی ایرانی را برای شرکت در هفتمین کنفرانس بین المللی که در نوامبر سال ۲۰۱۵ در ایتالیا برگزار می شود، دعوت کرده و قرار است مقاله ای در خصوص مدیریت برنامه ریزی برای سایت های ایرانی در مناطق شهری و روستایی و مطالعه موردی چشم انداز میراث جهانی در زمینه سایت تاریخی خوروه ارائه دهد.

به برندگان امسال علاوه بر اعطای کمک هزینه تحصیلی به مبلغ ۵۰۰ تا ۱۵۰۰یوریو، دو سال عضویت رایگان در ایکوموس و همچنین مشاوره شخصی توسط عضو ارشد ایکوموس تعلق خواهد گرفت.

آخرین نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا