اختصاصی/ فرماندار فریدونکنار مطرح کرد

از بها دادن به نسل جوان هراسی نداریم/ غرب به دنبال القاء بی هویتی جوانان ماست

DSCN7106

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بصیر، محمد حسین زاده لداری در همایش تجلیل از نخبگان جوان فریدونکنار در سالن فرمانداری این شهرستان ، اظهار داشت: در جامعه ۳۵ ساله جمهوری اسلامی ایران تمام موفقیت ها در عرصه های مختلف با تکیه بر نسل جوان و بهره برداری از پتانسیل های آنان بوده است.

وی تصریح کرد: جوانان ما در عرصه های مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی علیرغم همه فشارهای غرب توانسته است قله های رفیع و بلند افتخارات را کسب کند و پرچم نظام مقدس ایران را به احتزاز درآورد.

حسین زاده با اشاره به اینکه جوانان این سرزمین جوانانی ولایی و باخدا هستند، گفت: در عرصه فرهنگ سازی در چارچوب معنویت و تربیت صحیح والدین، آموزش و پرورش به عنوان کانون فرهنگ سازی و تربیت نسل جوان است و وظیفه سنگینی بر دوش آنان خواهد بود.

فرماندار فریدونکنار همچنین با بیان اینکه بها دادن و افزایش اعتماد به نفس به نسل جوان ضروری است، خاطرنشان کرد: باید در جامعه این جوانان را طوری تربیت کرد که با افزایش اعتماد به نفس آنان زمینه را برای انتقاد و اظهار نظر نسل جوان در همه عرصه ها فراهم نمائیم.

حسین زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انواع هجمه های وارد شده از سوی دشمن نسبت به جوانان این کشور، عنوان داشت: در شرایط حساس کنونی، غرب با پی بردن به اهمیت جوانان با هزینه های سنگین و تبلیغات گسترده به دنبال بی هویت نمودن شما هستند و برای رسیدن به این هدف خود از هیچ کاری فروگذار نخواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: این وظیفه مسئولین است که کع با برنامه ریزی درست نسل جوان را پویاتر و فعالتر کند و جوانان را برای عرصه های تصمیم گیری در این جامعه پرورش دهیم.

نماینده عالی دولت تدبیر و امید افزود: از آنجا که در چارچوب سیاست اقتصاد مقاومتی یکی از اهداف مهم تقویت و نگاه اقتصاد به درون است و تولید داخلی است، مطمئنا دستیابی به این اهداف اساسی توجه به جوان است.

حسین زاده با بیان اینکه از بها دادن به نسل جوان و افزایش اعتماد به نفس آنان هیچ هراسی نداشته باشیم، گفت: صرف گفتن و شعار دادن هیچ مشکلی را درمان نخواهد کرد، باید در عمل ورود پیدا کنیم، دولت نیزتمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت که در عرصه های بین المللی چالش های ایجاد شده از سوی غرب را حل و آنرا به فرصت تبدیل نماید و قطعا راه رسیدن به این فرصت ها بهره گیری از این جوانان است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا