فرماندار فریدونکنار مطرح کرد:

از احداث خانه والیبال در فریدونکنار حمایت می‌کنم/ اختصاص ۲ سالن تمرین به هیئت والیبال فریدونکنار

DSC_0069

بصیر، مهرداد ابراهیمی در جلسه مشترک با اعضای هیئت والیبال فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار کرد: فعالیت های ورزشی انحراف جامعه را کمتر می‌کند و موجب نشاط در بین جوانان می‌شود.

وی تصریح کرد: بعضی از شهرهای مازندران چندین برابر این شهرستان امکانات دارند اما فریدونکنار از کمبود منابع رنج می‌برد.

فرماندار فریدونکنار با استقبال از حضور تیم والیبال فریدونکنار در رقابت‌های زیرگروه کشور، اذعان کرد: برای حضور یک تیم والیبال از فریدونکنار در لیگ زیرگروه کشور به شیوه‌های متفاوت حمایت می‌کنیم و در همین راستا سعی می کنیم موانع و مشکلات برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه از احداث خانه والیبال فریدونکنار حمایت می‌کنیم، گفت: برای حمایت از حضور تیمی از فریدونکنار در زیر گروه کشور، در مرحله نخست سه جلسه تمرینی در هفته در سالن‌های آموزش و پرورش و هلال‌احمر فریدونکنار برنامه‌ریزی کنیم.

ابراهیمی در پایان با اشاره به اینکه به دنبال برطرف کردن مشکلات استادیوم شهید آزادی فریدونکنار هستیم، خاطرنشان کرد: ۵۰۰ میلیون تومان برای پروژه‌های ورزشی مختلف همچون سالن ورزشی کاردگرمحله در نظر گرفته‌ایم.

ابوالقاسم فرجی مشاور رسانه‌ای اداره ورزش و جوانان فریدونکنار نیز در این جلسه، اظهار کرد: با تلاش هیئت والیبال فریدونکنار این شهرستان در مازندران شناخته شده شد و این امر ستودنی است.

وی تصریح کرد: حضور تیم والیبال در لیگ یک نیازمند حمایت همه مردم به ویژه مسئولان شهرستان دارد و با توجه به وجود مجتمع‌های خرید و فروش در فریدونکنار می‌توان به جذب اسپانسر امیدوار بود.

مشاور رسانه‌ای اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با اشاره به اینکه حضور قدرتمند والیبال در فریدونکنار، نیازمند جذب اسپانسر است، گفت: فریدونکناری‌ها ثابت کردند در هر میدانی دیده شوند خود را به اثبات می‌رسانند و این نیازمند حمایت مسئولان است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های باشگاه والیبال موحم در فریدونکنار نیز ستودنی است، اذعان کرد: بهترین راه مقابله با معضلات اجتماعی و تهاجمات فرهنگی ورزش است و پیشنهاد می‌کنم برای جذب اسپانسر، مجتمع‌ها و شرکت‌های این شهرستان به جای پرداخت مالیات از تیم‌های ورزشی حمایت مالی به عمل آورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا