مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد:

اشتغال بیش از ۵۰ درصد از معلمان فریدونکناری در مقطع ابتدایی

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در حاشیه آیین تکریم، تودیع و معارفه کارشناسان آموزش ابتدایی با بیان اینکه که ۵۴ درصد نیروهای آموزش و پرورش در مقطع ابتدایی مشغول به کار هستند، از اختصاص منابع انسانی و مالی بیشتر به این مقطع خبر داد.

وی با اشاره به اینکه معلمان ابتدایی نیروهایی پرتلاش، کم توقع، امین، بردبار و محجوب به حیا هستند، گفت: باید به همین میزان برای آموزش ابتدایی وقت و هزینه بیشتری صرف کنیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار باید به معلمان ابتدایی بیشتر رسیدگی کنیم چرا که به قول حضرت امام خمینی(ره) اگر به ابتدایی نرسیم، دانشگاه دیر است.

اسماعیل‌زاده از تلاش نیروهای ابتدایی این شهرستان در کسب رتبه‌های استانی و کشوری در طرح های علمی جابربن حیان،درس پژوهی و اقدام‌پژوهی تشکر کرد و اذعان کرد: داشتن برنامه سالانه مدون توسط مدیران را از الزامات کاری آنان است و ایجاد نظم در مدارس ابتدایی باید سرلوحه کار مدیران قرار بگیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار در بخش دیگر از سخنان خود، خواستار استفاده بیشتر و بهتر از کلاس‌های هوشمند شد و تصریح کرد: اگر در کودکی استفاده  بهینه از فناوری روز نهادینه شود، در بزرگسالی مصونیت بیشتری نسبت به آثار مخرب تکنولوژی برای آنان فراهم می‌شود.

وی همچنین بر توجه به زبان مادری در مقطع ابتدایی تأکید و خاطرنشان کرد: با تدوین برنامه‌های ابتکاری و جذاب، می‌توانیم از نابودی زبان مادری برای نسل‌های بعدی جلوگیری کنیم.

اسماعیل زاده در پایان خاطرنشان کرد: در آموزش و پرورش فریدونکنار به دنبال استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای تربیت و آموزش نسل آینده هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا