تقدیر«جریان وفاء‌ اسلامی» از مواضع رهبرانقلاب

بصیر، جریان «وفاء اسلامی» بحرین با تقدیر و تشکر از مواضع حمایتی آیت الله «سید علی خامنه‌ای» مقام معظم رهبری از ملت‌های مظلوم منطقه خاورمیانه در خطبه‌های نماز عید فطر، «این مواضع را مایه آرامش قلب‌های ملت مظلوم و ستمدیده بحرین» توصیف کرد.

جریان وفاء اسلامی بحرین در صفحات رسمی خود در فضای مجازی با انتشار متن بیانیه‌، مواضع مقام معظم رهبری برای ملت بحرین را به «آب زلال برای زمین تشنه» تشبیه کرد و افزود: سخنان معظم له به مثابه قطب نمایی برای مستضعفان، نه تنها در بحرین بلکه در همه کشورهای اسلامی است. گفتمان ایشان درباره ملت مظلوم بحرین و وعده‌اش مبنی بر پیروزی، از عوامل صبر، جانشفانی و مقاومت فرزندان این ملت مقاوم است.
در ادامه بیانیه جریان وفاء‌ اسلامی بحرین آمده است: سخنان و مواضع ایشان همانند سرب مذاب بر سرهای گروهک حاکم و مزدورانش بود. همان گروهی که هر گاه یاریگری با کلمه‌ای یا موضعی از ملتمان حمایت کند، بویژه اگر آن موضع از فردی به بزرگی آن حضرت سر زده باشد؛ وحشت زده شده و مزدوران و رسانه‌های خود را فرا می‌خوانند. آن حضرت کشورهای استکباری را طی سه دهه گذشته به زانو درآورده و جمهوری اسلامی توسط ایشان به کشور عظیمی تبدیل شده است.
این جریان اسلامگرای بحرینی با اشاره به رویارویی حق و باطل در عصر حاضر، بر جایگاه مقام معظم رهبری به عنوان «ولی امر مسلمین جهان» تاکید کرد و افزود: حمایت کامل خود از مواضع حمایتی آن حضرت از قضیه ملتمان را اعلام می‌کنیم و از هر گونه موضع و حمایتی در راستای تحقق خواسته‌های ملت بحرین برای رهایی از حکم خانواده آل خلیفه استقبال می‌کنیم.
این بیانیه‌ با محکوم کردن اتهامات مقامات نظام بحرین در متهم کردن ایران به دخالت در امور داخلی کشورسان، بکارگیری هزاران مزدور توسط منامه برای سرکوب انقلاب ۱۴ فوریه را یادآوری کرد و نسبت به بازی برخی مخالفان بحرینی در زمین سیاست‌های منامه هشدار داد.
در پایان این بیانیه آمده است: حضرت رهبر به مثابه خاری در چشمان آمریکا و مزدورانش در منطقه و در رأس آنها آل خلیفه خواهد ماند. آن حضرت صدای مستضعفان و یاریگر آنها خواهد ماند و منویاتشان راهنمای ملت‌های مظلوم و مستضعف و همه گروه‌های مقاومت آزادی‌‌خواه خواهد بود.
مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز عید سعید فطر تاکید کرد:چه این متن (جمع بندی مذاکرات هسته‌ای) تصویب بشود و چه نشود، ما از حمایت دوستانمان در منطقه دست نخواهیم کشید؛ از ملّت مظلوم فلسطین، از ملّت مظلوم یمن، از ملّت و دولت سوریه، از ملّت و دولت عراق، از مردم مظلوم بحرین، از مجاهدان صادق مقاومت در لبنان و فلسطین؛ [ اینها] همواره مورد حمایت ما خواهند بود.
فرهنگ نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا