ورزشکاران مازندران به دیداررهبری می‌روند

بصیر،رئیس سازمان بسیج ورزشکاران مازندران عصر امروز در پنجمین جلسه کنگره شهدای ورزشکار کشور در ساری از ملاقات جامعه ورزش مازندران با رهبر معظم انقلاب خبر داد.

سید جواد حسینیان رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان ضمن خیر‌مقدم به اعضا ستاد و تشکر از همکاری همه جانبه برای پیگیری برنامه و مصوبات از قبل زمان‌بندی شده درباره هفته پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای دیدار با آیت‌الله همدانی و پیام آسمانی آیت‌الله جوادی آملی در کنگره شهدای استان و همچنین دیدار با مقام معظم رهبری از دیگر برنامه‌های بعدی و بزرگ ستاد کنگره خبر داد.

وی در ادامه از پرده‌برداری از دو کتاب مهم و آثار شهدای در کتاب هم‌دلی و هم‌زبانی در آینده نزدیک خبر داد و گفت: سازمان بسیج ورزشکاران در اعیاد مختلف با همکاری اداره کل ورزش و جوانان برنامه بسیار خوبی فرهنگی و اردویی برای توسعه ورزش استان دارد.

در ادامه مدیرکل ورزش و جوانان استان با تشکر از پیگیری‌های همه اعضا کمیته ستاد اظهار کرد: در قبال رشادت و فداکاری خون شهدا وظیفه داریم برای یاد و خاطره‌شان در برگزاری مراسم کنگره شهدا تلاش‌مان را دوچندان کنیم.

حبیب حسین‌زادگان گفت: تمرکز و دقت بیشتری در این زمینه انجام گیرد زیرا این اقدام یک کار ارزشمند و موثر برای تبلیغات خوب و مفید برای جامعه جوان در بحث فرهنگی است.

وی اظهار کرد: باید با همه توان و با همکاری دستگاه‌ها استان در میزبانی کنگره شهدای ورزشکار کشور که در سال ۹۴ در مازندران برگزار می‌شود و همچنین شهید شاخص کشور هم از این مازندران است، به نحوه احسن و شایسته در میزبانی و برگزاری این همایش موفق باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به اینکه جامعه ما تشنه معنویت است و با استفاده از ظرفیت ها به خوبی بهره برد، گفت: با برگزاری برنامه‌های فرهنگی و متنوع در بین جوانان و همچنین با حمایت مالی و پشتیبانی برای رفع مشکلات جامعه جوان باید قدم برداشت.

حسین‌زادگان از حمایت همه جانبه خود و دستگاه ورزش در برگزاری مراسم باشکوه کنگره شهدای ورزشکار کشور در استان خبر داد و افزود: این همایش مهم فرهنگی در سال ۹۴ برای استان است که با کمک گرفتن از همه ظرفیت‌ها در دیگر دستگاه‌های اجرایی باید در بعد و اشاعه فرهنگی خوب کار کنیم.

در پایان جلسه نیز اعضا ستاد برنامه‌های اجرایی‌شان را برای میزبانی هر چه بهتر کنگره شهدای ورزشکار کشور که آذر ماه در ساری برگزار می‌شود نظر و پیشنهاداتی داشتند.

صراط نیوز

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا