وعده‌ای که رنگ تحقق به خود نگرفت؛

پیست دومیدانی و سکوی تماشاگران استادیوم آزادی فریدونکنار در انتظار رفع موانع حقوقی

بصیر، در حالیکه مسئولان فریدونکنار بارها از احداث پیست دومیدانی با کیفیت و تکمیل سکوی تماشاگران استادیوم آزادی این شهرستان بارها سخن گفتند و حتی وعده‌ این موضوع ورزشی در جشن انقلاب در بهمن ماه سال گذشته با مردم در میان گذاشته شده بود، همچنان شاهد آن هستیم که این وعده‌ها رنگ تحقق به خود نگرفت.

استادیوم شهدای فریدونکنار از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مکان‌های ورزشی این شهرستان محسوب می‌شود به طوریکه میزبان تمامی رقابت‌های فوتبال لیگ‌های شهرستان، استان و کشور در تمامی رده‌های سنی، مسابقات دومیدانی و محل تمرین و مسابقه پیشکسوتان این شهرستان است.

از زمان حضور غلامحسین صانعی رئیس هیئت فوتبال این شهرستان، وضعیت چمن این استادیوم در حال مطلوبی قرار دارد اما شرایط فیزیکی ورزشگاه شهید آزادی فریدونکنار مناسب نیست.

سیدکاظم حسینی کشتی‌گیر جوان و اسبق شهید بصیر فریدونکنار حاضر در رقابت‌های لیگ دسته اول کشور، در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: فضای خانه کشتی این شهرستان برای تمرینات هوازی مناسب نیست و به همین دلیل به این استادیوم می‌آئیم.

وی افزود: پیست استادیوم شهید کریم آزادی فریدونکنار از سنگ و خاک تشکیل شده است که تمرین را برای ورزشکاران بسیار مشکل کرده است.

حسینی خاطرنشان کرد: در گذشته به صورت موقتی و از سوی یک خیر وضعیت این پیست بهتر بود اما امروز به حال خود رها شده است.

مرتضی جعفری دیگر کشتی‌گیر این شهرستان نیز گفت: حتی اگر فقط ورزش فوتبال در این استادیوم برگزار شود نیز وجود این پیست سلامتی ورزشکاران را به خطر می‌اندازد.

وی افزود: اگر فوتبالیستی به این پیست پرتاپ شود به شدت آسیب می‌بیند و حتی دویدن در دور پیست بیماری‌های ریوی همچون آسم را نیز به وجود می‌آورد.

قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در حاشیه حضور شبکه بین‌المللی خبر در تمرینات باشگاه فرهنگی ورزشی فرابرتر، در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: پیگیر موانع جذب بودجه تخصیص یافته برای تکمیل سکوی تماشگران و احداث پیست دومیدانی هستیم.

وی افزود: بزرگترین مشکل ما در این زمینه مشکلات حقوقی است و باید بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

اما آب پاکی را فرماندار این شهرستان بر روی دست ورزشکاران ریخت و از عدم تکمیل این پروژه‌های ورزشی خبر داد و در جمع اعضای هیئت والیبال این شهرستان، گفت: به دلیل آنکه نتوانستیم مشکلات حقوقی استادیوم آزادی را برطرف کنیم، نمی‌توانیم هیچ مبلغی از بودجه تخصیص یافته را در این مکان هزینه کنیم.

مهرداد ابراهیمی خاطرنشان کرد: علاوه بر معترضان شخصی کمیته امداد نیز از معارضان است و باید این مشکلات برطرف شود تا پروژه‌ها تکمیل شوند.

فرماندار فریدونکنار اذعان کرد: به دلیل آنکه بودجه ۵۰۰ میلیونی این پروژه‌ها را باید برای ورزش در فریدونکنار مصرف می‌کردیم، به جهت جلوگیری از بازگشت آن، این مبلغ را برای پروژه‌های ورزشی دیگر تخصیص دادیم.

بر اساس این گزارش، ورزشکاران این شهرستان به ویژه فوتبالی‌ها همچنان در پی تحقق وعده‌های مسئولان این شهرستان هستند و با توجه به اینکه فرماندار فریدونکنار تاکید کرده بود که یا وعده‌ای نمی‌دهد یا آن را عملی می‌کند باید هرچه سریع‌تر نسبت به حل و فصل این موضوع مهم اقدام نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا