ابهام در رتبه ربات‌های فوتبالیست فریدونکنار در جام‌جهانی چین؛

شیرپور: رسانه‌های کشور در اعلام نتایج عجله کردند/ رتبه دوم رقابت‌های انفرادی را کسب کردیم

بصیر، رقابت‌های جام جهانی ربات‌های فوتبالیست در کشور چین در حالی به پایان رسید که همچنان ابهام در رتبه تیم رباتیک مرحوم خبازی فریدونکنار تعجب برانگیز است.

بر اساس این کزارش، تیم رباتیک پژوهش‌سرای مرحوم خبازی فریدونکنار به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در رقابت‌های جام جهانی ربات‌های فوتبالیست در کشور چین حاضر شد و پس از انجام ۶ دیدار و قبول تنها یک شکست در برابر میزبان، به مقام دوم انفرادی، پنجم اینترویژیال و چهارم جهان در سوپر تیم را بدست آورد.

این در حالی است که رسانه‌های کشور از کسب مقام پنجم ربات‌های فوتبالیست فریدونکناری خبر داده بودند.

سرپرست تیم رباتیک مرحوم خبازی فریدونکنار در گفت‌‌وگو با بصیرنیوز، اظهار کرد: نماینده رئیس سازمان ربوکاپ ایران در روزی که مقام پنجم را به دست آوردیم به بازدید از رقابت‌ها آمد و در مصاحبه با سایت‌ها فقط این نتیجه را اطلاع‌رسانی کرد.

حمزه‌علی شیرپور افزود: امسال شاهد ضعیف‌ترین برنامه‌ریزی برای برگزاری رقابت‌های جهانی بودیم چرا که بازی‌های جهانی چین حتی به نیمه‌نهایی و فینال کشیده نشد و رتبه‌ها را بر اساس تفاضل گل مشخص می‌کردند.

وی با ابراز گلایه از مسئولان برگزاری رقابت‌های جهانی چین، اظهار کرد: هنوز گواهی کسب رتبه و کاپ این رقابت‌ها را به هیچ تیمی نداده‌اند و ما همچنان منتظر فرستادن مدارک از سوی آنها به صورت ایمیل هستیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا