مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار مطرح کرد:

هر کیلوگرم شالی برنج در فریدونکنار ۲۸۵ تومان

بصیر، حسن رزاقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: در راستای هماهنگ‌سازی و تعیین نرخ برداشت محصول برنج از سوی کمباین‌های چرخ زنجیری و هزینه تبدیل آن به برنج در شالیکوبی‌ها جلسه‌ای با حضور تیم نظارتی و مشورتی را برگزار کردیم..

وی تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم در فصل برداشت مساله تعیین نرخ برداشت و هزینه تبدیل شالی به به بهترین شکل است تا موجب رضایتمندی فعالان در این عرصه را به ارمغان آورد.

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار با اشاره به اینکه امسال شاهد افزایش میزان برداشت در اراضی زراعی هستیم، خاطرنشان کرد: بیمه محصولات کشاورزی یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید پیگیری شود تا در برابر حوادث غیرمترقبه ایمن شویم.

رزاقی اظهار کرد: در نهایت نرخ برداشت محصول برای زمین‌های زراعی غیرباتلاقی و ایستاده توسط کمباین‌های زنجیری مخصوص برنج به ازای هر ۱۸ عدد کیسه ۱ عدد و برای زمین‌های زراعی باتلاقی و خوابیده به ازای هر ۱۵ عدد کیسه ۱ عدد مورد موافقت قرار گرفت.

این مسئول ادامه داد: نرخ تبدیل شالی در واحدهای شالیکوبی نیز به ازای هر کیلوگرم شالی در واحدهای سنتی و مدرن برابر نرخ اولیه به ازای هر کیلوگرم برنج به ترتیب ۲۶۷۰ و ۲۸۵۰ ریال مورد تائید قرار گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی فریدونکنار افزود: کشاورزان می‌توانند از طریق سامانه پیامک یا تلفن ثابت شکایات خود را مطرح کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا