رئیس اتاق اصناف فریدونکنار مطرح کرد:

نیروی انتظامی با متخلفان صنفی برخورد نمی‌کند

مهدی باقرزاده‌فریدونی در جمع اعضای کمیسیون نظارت فریدونکنار در روستای نوائی محله این شهرستان اظهار کرد: کمیسیون نظارتی می‌تواند موثر واقع شود که همه دستگاه‌های مدعو و عضو در آن حضور موثر داشته باشند، این امر موجب می‌شود تا در اجرای مصوبات با چالش مواجه نشویم.

وی تصریح کرد: با توجه به امکانات و بضاعت به دنبال مکان مناسب برای برگزاری کلاس‌های آموزشی هستیم که در ماه مبارک رمضان ۲ دوره از این کلاس‌ها را در سالن اجتماعات اتاق اصناف انجام دادیم.

رئیس اتاق اصناف فریدونکنار از تشکیل کمیسیون ۶ گانه در این اتاق خبر داد و یادآور شد: هدف از تشکیل این کمیسیون در کنار وظایف قانونی به کارگیری از توان حداکثری مجموعه اصناف در جهت پیشبرد اهداف این اتاق است.

باقرزاده افزود: در خصوص آموزش و پژوهش از کمیسیون خواستیم تا با همکاری بسیج اصناف نسبت به برگزاری کلاس‌ها و پژوهش همکاری تنگاتنگی داشته باشند.

وی با بیان اینکه در خصوص پلمپ واحدهای متخلف با مشکل مواجه هستیم، اظهار کرد: لیست متخلفان را به اماکن ارسال می‌کنیم اما از سوی نیروی انتظامی هیچ‌گونه برخوردی با متخلفات صورت نمی‌گیرد این در حالی است که وظیفه ذاتی نیروی انتظامی به عنوان مامور اجرای قانون مطرح است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا