ستاد هفته پهلوانی و زورخانه‌ای در فریدونکنار تشکیل شد؛

اسدپور: شناسنامه شهدای ورزشکار را تدوین می‌کنیم/ حجت‌الاسلام لاغری: برگزاری نمایشگاه ویژه ورزشکاران در هفته دفاع مقدس

DSC_0006

بصیر، جلسه ستاد هفته پهلوانی و زورخانه‌ای در فریدونکنار و در سالن اجتماعات این شهرستان برگزار شد.

مرتضی اسدپور در این جلسه، اظهار کرد: در فریدونکنار هیئت پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای نداریم اما به منظور گرامی‌داشت این هفته برنامه‌هایی را در این شهرستان اجرا می‌کنیم.

وی با اشاره به برخی از برنامه‌های این هفته از سوی بسیج ورزشکاران، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین برنامه فرهنگی این هفته دیدار ورزشکاران و مربیان بسیجی این شهرستان با امام جمعه، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان در شهرستان فریدونکنار است.

وی از تجلیل ورزشکاران بسیجی و موفق منطقه فیروزآّباد در سالن الغدیر این شهرستان در ۱۲ مردادماه خبر داد و تصریح کرد: به دنبال شناسایی و تدوین شهدای ورزشکار هستیم.

حجت‌الاسلام لاغری رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فریدونکنار نیز در این جلسه اظهار کرد: در روز ۱۲ مرداد امسال از  ورزشکاران خردسالان منطقه فیروزآباد فریدونکنار تجلیل می‌کنیم.

وی تصریح کرد: شناسایی خرداسالان موفق نه تنها موجب ترویج فرهنگ ورزش قهرمانی و پهلوانی است بلکه سلامت آینده را با این تجلیل تامین کردیم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی فریدونکنار از برگزاری نمایشگاه ویژه ورزشکاران در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: تلاش داریم تا در یک فضای نمایشگاهی از ورزشکاران و مسئولان دعوت کنیم تا از افتخارات ورزشکاران این شهرستان در آن نمایشگاه بازدید کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا