رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار؛

اجازه حاشیه‌سازی به کسی نمی‌دهم/ شایعات را از سوی مراجع قانونی پیگیری می‌کنم

بصیر، غلامحسین صانعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز اظهار کرد: ۳۱ هیئت و ۲۰ تیم در شهرستان فریدونکنار حاضر هستند و اگر قرار به اعتراض باشد آنها باید این کار را صورت دهند.

وی تصریح کرد: من به عنوان رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار باید پاسخگوی اداره ورزش این شهرستان و اداره کل باشم چرا که آنها ذی‌نفع این هیئت هستند.

رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار با اشاره به اینکه چه داستان و منطقی است که برخی‌ها به این شکل انتقاد می‌کنند، خاطرنشان کرد: ما به هیئت‌ها و تیم‌های ورزشی متفاوتی سرویس‌دهی می‌کنیم و در بسیاری از موارد حتی یک ریال هم از آنها دریافت نمی‌شود، هزینه دریافتی در سال بسیار کمتر از این مبلغی است که برخی از افراد مطرح می‌کنند.

وی با بیان اینکه میزبان مسابقات مختلف شهرستانی، استانی و کشوری هستیم، گفت: تمامی هزینه‌های سالن شهدا و حقوق برخی از افراد را از این طریق پرداخت می‌کنیم و هیچ متقاضی بدون پاسخ مثبت از سوی ما برنگشت و سعی کردیم در حد بضاعت به همه سرویس‌دهی کنیم.

صانعی افزود: تمامی مبالغی که از اجاره این سالن به دست می‌آید در اختیار ذی‌حساب اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از سوی هیئت فوتبال این شهرستان قرار می‌گیرد و ایشان باید پاسخگوی آن باشد.

رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار با بیان اینکه حساب ما کاملا مشخص است و حتی شده از جیب شخصی خود هزینه کردم، خاطرنشان کرد: تمامی مبلغ احداث دفتر هیئت فوتبال از جیب شخصی خود بوده و بر کسی نیز منتی نمی‌گذارم.

وی در خصوص موضوع کارت‌های داوری و پرداخت نکردن حقوق داوران، اظهار کرد: آقایان جعفری و گلی باید در خصوص کارت‌های داوری توضیح دهند اما آنچه مشخص است باید به توانایی افراد توجه شود.

صانعی گفت: احتمال اشتباه هم وجود دارد اما در یک فضای مناسب با رئیس کمیته داوران در هیئت فوتبال جلسه‌ای برگزار کنند تا مشکلات‌شان برطرف شود.

رئیس هیئت فوتبال فریدونکنار با تاکید بر اینکه اجازه حاشیه‌سازی به کسی نمی‌دهم، خاطرنشان کرد: خودم به دنبال شفاف‌سازی هستم و قطعا این امر را از مراجع قانونی پیگیری می‌کنم.

وی افزود: پیگیری این امر دفاع از حقوق فوتبال است و مطمئنا این سخنان از جای دیگری منشا می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا