دومین مرحله مسابقات جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری استان مازندران برگزار شد

دوچرخه‌سوار المپیکی ایران قهرمان مسابقات شد

بصیر، دومین مرحله مسابقات جایزه بزرگ دوچرخه‌سواری استان مازندران در نهم مرداد به مناسبت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد از ساری آغاز شد و در فریدونکنار به پایان رسید.

ورزشکاران در این رقابت از شهرهای قائم‌شهر، بابل، آمل، محمودآباد، فریدونکنار و بابلسر گذشتند و در نهایت با برگشت به شهرستان فریدونکنار به خط پایان رسیدند.

لازم به یادآوری است مرحله نخست این رقابت‌ها از نور به ساری به مسافت ۱۳۰ کیلومتر برگزار و به ۱۷ نفر برتر حدود ۷ میلیون تومان جایزه نقدی اهدا شد و مرحله سوم نیز مهرماه در سالروز تور مازندران برگزار می‌شود.

حضور پیشکسوتان دوچرخه‌سواری ایران، آقایان صادقی، خدادادیان، اقراری، شیرزاد، اکبریان، زارع تنکابنی، میرایی و سیفی رئیس هیئت دوچرخه‌سواری فریدونکنار، ابراهیمی فرماندار، سردار ولی‌الله نانواکناری یادگار ۸ سال دفاع مقدس، خرسند حراست اداره کل، آذری رئیس اداره ورزش بابلسر و اعضای شورای شهر در این رقابت‌ ستودنی بود.

در این دوره از مسابقات، نقش اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون دوچرخه‌سواری، هیئت دوچرخه‌سواری استان مازندران و هیئت شهرستان، شهرداری ساری، شهرداری فریدونکنار، هیئت موتورسواری استان، نیروی انتظامی و پلیس راهور، اداره ورزش و جوانان فریدونکنار، اورژانس، هلال‌احمر، پلیس راه، آتش‌نشانی و فرمانداری برای برگزاری هرچه بهتر این رقابت‌ها غیر قابل انکار بوده است.

گفتنی است وفایی به عنوان نماینده فدراسیون و سرپرست فنی مسابقات از نزدیک شاهد روند برگزاری این رقابت بوده است.

یادآور می‌شود مهدی سهرابی ملی‌پوش ایران و دوچرخه‌سوار حاضر در رقابت‌های توردوفرانس از تیم پتروشیمی تبریز به مقام قهرمانی دست یافت و بهنام ملکی قهرمان ایران در سال ۹۴ و کریم خرمی هردو از پتروشیمی تبریز به ترتیب دوم و سوم شدند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا