سردار اشتری خبر داد:

کاهش ۲۰ درصدی جرایم در سطح کشور

بصیر،سردار حسین اشتری در آیین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: خوشبختانه در روند مقابله با قاچاق بالاخص در بخش سوخت که یک سرمایه ملی است با بازنگری در روش‌ها هم اکنون تحول چشمگیری را شاهد هستیم و این روند با جدیت ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه پدیده قاچاق محصول عوامل متعددی از جمله اشتغال است انتظار می‌رود به موازات اقدامات مقابله‌ای و برخوردهای انتظامی اقدامات مبنایی نیز همسو شود تا در خروجی کار شاهد حذف این پدیده که امنیت را در همه ابعاد تحت شعاع قرار می‌دهد باشیم.

به گفته فرمانده ناجا اگر چه شاهد اقدامات بسیار خوبی در بحث مقابله با باندهای قاچاق هستیم اما باید تلاش بیشتری شود و عرصه بر متخلفان خصوصا سرباندها تنگ شود.

سردار اشتری همچنین چابک سازی پلیس و استفاده از تجهیزات نوین را در شمار اولویت‌های نیروی انتظامی عنوان کرد که در دوره جدید با جدیت در حال پیگیری است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مقابله با روند قاچاق کالا و سوخت به عنوان دو چالش عمده در مرزهای ساحلی بر مقابله با باندهای کلان متمرکز است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود هرمزگان را دروازه کشور نامید که تهدیدات خاص امنیتی آن، در شاخص‌های کشوری تاثیر‌گذار است.

سردار اشتری همچنین از کاهش ۲۰ درصدی مجموع کل جرایم در کشور خبر داد و گفت: اولویت ناجا استفاده حداکثری از همه ظرفیت‌ها در تامین امنیت است که در این میان تقویت مشارکت مردمی را در برنامه داریم.

خبرگزاری دانشجو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا