ایجاد ۲۰۰ مرکز درمانی ویژه بیماران سرطانی‌ در کشور

بصیر ،سید حسن قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به روز پزشک اظهار کرد: به همین مناسبت به محضر مراجع رسیده تا از رهنمودهای آنها استفاده کنیم و گزارشی ارائه شود.

وی با اشاره به همراهی جامعه پزشکی در خدمات‌رسانی به مردم در شرایط خاص گفت: جامعه پزشکی همواره در طول انقلاب و دوران جنگ خدمات ارزنده‌ای از خود نشان دادند، زیرا راه درمانی بین خدا و مردم هستند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به پیشرفت دانش پزشکی در ایران گفت: زمانی بود که بیماران به برای درمان مجبور بودند به خارج از کشور سفر کنند ولی اکنون در شرایطی قرار داریم که علاوه بر نوآوری‌هایی که در عرصه پزشکی داشتیم، فاصله دانش پزشکی با کشورهای پیشرفته به کمتر از ۶ ماه کاهش پیدا کرده است.

وی به حضور بخش خصوصی در حوزه درمان اشاره کرد و گفت: از زمانی که بخش خصوصی در حوزه درمان وارد شده شاهد اقدامات گسترده‌ای با هزینه بخش خصوصی در حوزه درمان هستیم.

قاضی‌زاده هاشمی ادامه داد: رسانه‌ها نباید در انعکاس اخبار ناعادلانه و یک طرفه قضاوت کنند، بلکه باید با اطلاعات صحیح و جامع به نشر اخبار بپردازند.

وی با اشاره به خدمات بهداشتی و درمانی صورت گرفته در روستاها و مناطق حاشیه‌ای تصریح کرد: اقدامات شایسته‌ای در حوزه درمان روستاها و مناطق دور افتاده صورت گرفته و تحول بزرگی در این زمینه رخ داده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با انتقاد از تمرکز روی پروژه‌های عمرانی، بیان کرد: متاسفانه به اندازه‌ای که در حوزه عمرانی کار صورت گرفته است در حوزه درمانی اقدامات شایسته‌ای انجام نشده است.

خبرگزاری دانشجو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا