اختصاصی/ ابوالقاسم فرجی

حاشیه نگاری بصیر از همایش تجلیل نخبگان جوان فریدونکنار

بصیر/ همزمان با سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، آئین تجلیل از نخبگان علمی، فرهنگی و ورزشی شهرستان فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد که این مراسم با حاشیه های جالبی همراه بود.

*نازبانو عزیزی، حجت الاسلام ابراهیم نژاد، برهود، محمد نصرتی، عظیم اسماعیل زاده، ابوالقاسم فرجی و حجت الله عصمتی از آن دسته از مسئولینی بودند که سر ساعت دراین جلسه حاضر شدند.

* تعدادی از مسئولین پس از ۲۲ دقیقه تاخیر به سالن اجتماعات فرمانداری وارد شدند که در عین ناباوری جوانان نخبه را از صندلی های جلو بلند کردند و خود جای آنها نشستند.

DSCN7067

* با توجه به اینکه پیش بینی می شد تعداد جوانان نخبه و مدعوین بیشتر از صندلی های این سالن برای برگزاری همایش باشد اما هیچ تدارکی برای آن دیده نشد و تعدادی از مدعوین ایستاده برای لحظاتی مراسم را دنبال می کردند تا اینکه برای آنها صندلی آورده شد، همچنین تعدادی از افراد از صندلی های مشترک دو و سه نفره استفاده می کردند.

DSCN7069 DSCN7071

DSCN7068DSCN7085  

* یکی از اعضای شورای شهر که به موقع در این جلسه حضور یافت، با اشاره به مسئول برگزار کننده این مراسم با بیان اینکه ساعت ۱۶:۲۷ دقیقه است و تقریبا نیم ساعت از زمان اعلام شده نیز گذشته است، به اعتراض گفت: مگر این جلسه در ساعت ۴ آغاز نمی شود که یکی از حضدار با کنایه به وی گفت(منظور از ساعت ۴، چهار قدیم بوده است)!

* در حالی که نیم ساعت از زمان اعلام شده نیز گذشته بود و همه منتظر حضور فرماندار فریدونکنار برای آغاز جلسه خود بوده اند، مشاور جوان فرماندار برای خالی نبودن عریضه و هم اینکه از زمان بهترین فرصت را برده باشد تا جای خالی فرماندار احساس نشود، از جوانان خواست تا دو نفر به نیابت از همه در مورد مشکلات جوانان صحبت و به ارائه انتقاد و پبیشنهاد خود بپردازند که البته هیچکس داوطلب اینکار نشد.

* راس ساعت ۱۶:۳۲ دقیقه با حضور فرماندار فریدونکنار در سالن اجتماعات فرمانداری همایش با ۳۲ دقیقه تاخیر رسما آغاز شد.

* فرماندار فریدونکنار لوح های تقدیر مربوط به نخبگان جوان را در حین برگزاری این جلسه امضا کرد.

* یک شیرینی و یک لیوان چای تنها پذیرایی از نخبگان جوانی بود که در این همایش حضور داشتند.

DSCN7103

DSCN7107

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا