در نمازخانه سپاه فریدونکنار صورت گرفت؛

همایش ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‌های فریدونکنار برگزار شد

بصیر، در ابتدای این همایش سیداحمد میررمضانی مسئول مساجد شهرستان فریدونکنار با ارائه گزارشی از روند عملکردی مساجد در این شهرستان، خاطرنشان کرد: طولانی بودن نمازجماعت، آراسته نبودن مساجد وعدم نفوذ کلام روحانیون در این مرکز مقدس از دلایل عدم جذب جوانان در بین مساجد است.

در ادامه این جلسه خیرالله باقرزاده جانشین فرمانده سپاه فریدونکنار این همایش را برای تعامل هر چه بیشتر لازم دانست و اظهار کرد: ائمه جماعات، هیئت‌امنا وفرماندهان پایگاه‌ها سه قطب فرهنگی در شهرستان است و ایجاد تعامل و همکاری بیشتر می‌تواند از آسیب‌های فرهنگی جلوگیری کند.

سیدعسگری داداش‌نژاد فرمانده پایگاه شهید قلی‌پورسوته نیز در این جلسه اظهار کرد: ایجاد انگیزه به وسیله اعطای هدایا و تسهیلات امری مهم جهت جذب جوانان است و در برخی از مساجد عدم ارتباط بین روحانیون وجوانان باعث دوری جوانان از این مرکز مقدس  می‌شود.

به گزارش بصیر، در پایان این مراسم هادی بصیر از یادگاران هشت سال دفاع مقدس به بیان خاطراتی از دوران جنگ تحمیلی پرداخت و خواستار استفاده از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی مساجد برای آماده شدن مردم جهت حضور در یادواره شهدای فریدونکنار شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا