مربی تیم ملی کاناپولو جوانان ایران:

برای قهرمانی در آسیا به میدان می‌رویم/ به دنبال کسب جواز رقابت‌های جهانی ایتالیا هستیم

DSC_0056

بصیر، جمیله طهماسبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: چندین اردوی ۱۰ روزه را در استان مازندران و در شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار برگزار کردیم.

وی تصریح کرد: این اردوها به منظور حضوری پرقدرت در رقابت‌های نخستین دوره قهرمانی کاناپولو جوانان آسیا در هنگ‌کنگ برپا می‌شود.

مربی تیم ملی کاناپولو جوانان ایران گفت: در اردوهای زیادی که در مازندران برگزار شد پس از انجام تمرینات استقامتی، قدرتی و رسیدن به مرحله تمرینات سرعتی، تعداد نفرات از ۱۶ به ۱۰ نفر کاهش یافته است.

طهماسبی با اشاره به اینکه با آمادگی کامل در این رقابت‌ها حاضر می‌شویم، خاطرنشان کرد: با تمرینات خوب و منسجمی که پشت سرگذاشته‌ایم تا زمان آغاز مسابقات به آمادگی کاملی دست پیدا می‌کنیم و به دنبال حضور در یکی از سکوهای این جام هستیم.

این مربی مازنی تیم ملی کانوپولو ایران، اظهار کرد: با وجود آنکه برای نخستین بار است که این رقابت‌ها در رده جوانان در آسیا برگزار می‌شود فقط به مدال طلای آسیا فکر می‌کنیم و با توجه به تمرینات بسیار خوبی که انجام‌ داده‌ایم به دست آوردن این عنوان دور از انتظار نیست.

وی با اشاره به اینکه سه تیم برتر این رقابت‌ها جواز حضور در مسابقات ایتالیا را به دست ‌می‌آورند، گفت: مازندران در اردوی تیم ملی دو نماینده در این رقابت‌ها دارد که فاطمه جلیلیان از نوشهر و فاطمه اسماعیل‌پور از فریدونکنار به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند.

طهماسبی در پایان گفت: امیدوارم مسئولان شرایط و امکانات بهتری برای کاناپولو فراهم کنند تا موفقیت‌های بیشتری را در این رشته شاهد باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا