فرمانده حوزه سیدالشهداء فریدونکنار خبر داد:

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در بخش دهفری

بصیر ،اسماعیل سلحشور با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از مقام والای شهدای جنگ تحمیلی برنامه‌های حوزه سیدالشهداء را در این هفته اعلام کرد.

فرمانده حوزه سیدالشهداء قرائت وصیتنامه شهداء درابتدای سال تحصیلی درمدارس،نشست بصیرتی درمسجد روستای بی نمد،غبارروبی مزارشهداء درسطح روستاها،همایش خانواده متربیان حلقه صالحین درروستای شیرمحله را از مهم‌ترین برنامه‌های این حوزه در این هفته دانست.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی از سوی حوزه سیدالشهداء در هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، گفت: تجلیل از جوانان برتر روستای کوچک‌بیشه محله، دیدار با رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس و افتتاح ساختمان پایگاه در روستاهای بنه‌کنار و بی‌نمد از دیگر برنامه‌های این حوزه در این هفته است.

مسئول ستاد بزرگداشت هقته دفاع مقدس درحوزه سیدالشهداء برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی درروزجمعه در تاریخ ۹۴/۷/۳ که به نام معنویت، زنان، خانواده و سلامت نامگذاری شده است را از شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته دانست و خاطرنشان کرد: تمامی شرکت‌کنندگان این برنامه به صورت متمرکز از روستاهای بخش دهفری حرکت کرده و در آستانه مبارکه امامزاده قاسم تجمع می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا