کارشناس سیاسی:

برخی‌ها با علامه‌تراشی به دنبال دستیابی به منافع خود هستند/ افزایش گرایش به تفکر شیعی پس از فتنه ۸۸

بصیر، اسماعیل دادفر در همایش گرامی‌داشت ۹ دی در گلزار شهدای فریدونکنار، اظهار کرد: فتنه در کشور دفع شده است اما به طور کامل آن را دفن نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه فتنه‌ها به دوران خاصی مربوط نمی‌شود و در طول تاریخ وجود داشته است، تصریح کرد: بسیاری از مسئولان امروز شایستگی حضور در برخی جایگاه‌های کشور را ندارند.

این تحلیل‌گر سیاسی با اشاره به اینکه فتنه‌های مختلف در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: بسیاری از افراد تصور می‌کردند که پس از فوت امام خمینی(ره) نظام با مشکل رهبری مواجه می‌شود اما سخت در اشتباه بودند.

دادفر افزود: برخی‌نیز امروز علامه‌تراشی می‌کنند و از خبرگان رهبری این دوره به عنوان مجلس خبرگان رهبرساز نام می‌برند.

وی تصریح کرد: بسیاری از آنها به دنبال تضعیف شورای نگهبان هستند تا به اهداف خود برسند و مجلس شبیه مجلس ششم ایجاد کنند.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه ثبت‌نام تعداد بسیاری از افراد برای نمایندگی مجلس و خبرگان، کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد، گفت: پس از فتنه ۸۸ شاهد افزایش موج گرایش اسلام ناب محمدی و شیعی در جهان هستیم.

دادفر با اشاره به اینکه باید به تشخیص ولی فقیه عمل کنیم تا فتنه‌های بعدی خاموش شوند، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال نفذ در ارکان نظام است و اگر بصیرت وجود نداشته باشد و به موقع در صحنه حاضر نشویم با عواقب ناگواری روبه‌رو می‌شویم.

وی در پایان بر لزوم زنده‌ نگه‌داشتن ۹ دی اشاره و تاکید کرد: ۹ دی روز رفراندم ثبت مجدد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تاریخ انقلاب است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا