فرمانده سپاه فریدونکنار:

تنها راه تحقق آرمان‌های انقلاب استکبارستیزی است

بصیر، سیدولی میرشفیعی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ناحیه مقاومت بسیج فریدونکنار، اظهار کرد: در طول ۱۰۰ سال گذشته بیش از ۱۰ تجاوز به مرزهای کشور به وقوع پیوست که با قراردادهای گوناگون، عهدنامه‌ و پروتکل‌های متفاوت بخشی از خاک ایران را به کشورهای دیگر واگذار و حتی ضررهای ناشی از حملات‌شان را نیز پرداخت کردند.

وی تصریح کرد: در دفاع مقدس توکل و ایمان به خداوند، رهبری حکیمانه امام راحل و رشادت‌های رزمندگان دلایل اصلی پیروزی بر جبهه کفر بود.

فرمانده سپاه فریدونکنار خاطرنشان کرد: شهیدان با اهدای خون پاک خود بهای بقای انقلاب را دادند و عزت و افتخار امروز خود را مدیون آنها هستیم.

میرشفیعی گفت: به برکت خون شهدا و به همت مقاومت مردم در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی جمهوری اسلامی ایران در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.

وی ادامه داد: مردم کشور با ایمان راسخ به انقلاب اسلامی و شعارهای انقلاب سربلندی ایران اسلامی را رقم زدند.

فرمانده سپاه فریدونکنار با بیان اینکه پیام انقلاب اسلامی مبارزه با نظام سلطه و استکبارستیزی است، اظهار کرد: دفاع مقدس یعنی آماده و مهیا باشیم تا از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

وی افزود: دفاع مقدس تامین منافع ملی کشور با حفظ انگیزه اجرای اقتصاد مقاومتی و حفظ انگیزه معنوی و روحیه انقلابی است.

میرشفیعی خاطرنشان کرد: درست است که در حال حاضر جنگ نظامی وجود ندارد اما تهدیدات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی همچنان پابرجا است.

فرمانده سپاه فریدونکنار در پایان تاکید کرد: تنها راه تحقق آرمان‌های حضرت امام و انقلاب اسلامی استکبارستیزی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا