امام‌جمعه فریدونکنار در دیدار با نیروهای مسلح:

پیشرفت‌های علمی ایران در دوران تحریم به‌دست آمد/ یکی از ارکان اساسی موفقیت انقلاب اعتقادات‌مان بود

بصیر، حجت‌الاسلام سیدمحمود جلالی در دیدار با نیروهای مسلح فریدونکنار، در دفتر امام‌جمعه این شهرستان اظهار کرد:  باید تلاش کرد تا بصیرت و بیداری در تمامی دنیا و کشورهای اسلامی ایجاد شود و همه حامی یکدیگر و مدافع حقوق انسانی باشند.

وی تصریح کرد: در انقلاب اسلامی ایران یکی از مواردی که باید مورد توجه قرار بگیرد این است که باید خود را از نظر نظامی، فرهنگی و علمی آماده و مهیا نگه داریم.

امام‌جمعه فریدونکنار با بیان اینکه دشمن از تمامی این جبهه‌ها وارد میدان شده است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی جنگ فیزیکی را در ۸ سال دفاع مقدس تجربه کرد و به شکست خود پی برد.

جلالی افزود: در جنگ اقتصادی نیز با تدبیر این ملت زیر نظر رهبری به نتیجه نرسیدند و در این مذاکرات هسته‌ای نیز با شکست بدرقه شدند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از پیشرفت‌های علمی ایران که دنیا را به میز مذاکره کشاند در دوران تحریم به دست آمد، اظهار کرد: مهم‌ترین حربه‌ای که در دست دشمن قرار دارد و با آن به جنگ ما آمده مسائل فرهنگی است.

امام‌جمعه فریدونکنار با بیان اینکه دشمن به قدری فعالیت کرده که برخی از منکرات به معروف تبدیل شده است، خاطرنشان کرد:  دشمن در میدان فرهنگی به دنبال تزلزل در اعتقادات‌مان است و استکبار فهمید که یکی از ارکان اساسی در موفقیت انقلاب اعتقادات‌مان بود.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر استفاده از تجربیات سابق باید به سلاح‌های علمی و فرهنگی تجهیز شویم، گفت: باید تلاش کنیم تا طرح صالحین خوب اجرا شود چرا که مقابل نفوذ دشمن را می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا