مسئول پیشکسوتان ستادکل نیروهای مسلح:

فجایع منا زمینه درون حکومتی دارد/ جریان فراماسونری و نقش اسرائیل در این فاجعه مشهود است

بصیر،  مهدی محمدی‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: سعودی‌ها از فرودگاه جده تا تمامی مناطق‌شان در اختیار مستشاران آمریکایی است و بسیاری از مسئولان درجه یک آنها نیز در طول سال در کشورهای اروپایی به سر می‌برند و افراد حاضر در عربستان بی‌لیاقت و ضعیف هستند.

وی با اشاره به اینکه داستان امسال حج یک بحث سیاسی دارد، تصریح کرد: سعودی‌ها به دنبال موروثی کردن سلطنت در خاندان خود هستند و برای خراب کردن خود بر روی زائران بیت‌الله الحرام معامله می‌کند.

مسئول پیشکسوتان ستادکل نیروهای مسلح افزود: ولیعهد بی‌کفایت عربستان تولیت تمامی موقوفه‌های این کشور را از آن خود کرده است و درآمد حاصل از این موقوفه‌ها بیشتر از درآمد نفت است.

محمدی‌فر با تاکید بر اینکه این فجایع زمینه درون حاکمیتی دارد، گفت: عربستان با همکاری اسرائیل و جریان فرماسونری می‌خواهند طوری القا کنند که برخی افراد بی‌فرهنگ و خودپسند به مکه می‌آیند و عاشق کشته‌شدن و خودکشی هستند.

وی با اشاره به اینکه این موضوع عمدی و تسویه حساب سیاسی است، اظهار کرد: به دنبال این هستند که مسلمانان را عوام و نادان نشان دهند و ماهیت حج را زیر سوال ببرند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا