در نامه استاندار مازندران به ترکان مطرح شد:

ایجاد هم‌زمان ۳ منطقه آزاد مستقل در مازندران/تصویر نامه

بصیر،

پس از زمزمه‌های سفر رئیس جمهور به مازندران و اعلام یکی از مناطق این استان به عنوان منطقه آزاد تجاری، متاسفانه شاهد برخی کارشکنی‌ها و شیطنت‌هایی بودیم که قصد داشتند با نفوذ سیاسی و اداری این موقعیت اقتصادی به‌وجود آمده را به شهرستان های دیگری منتقل کنند.

احمدعلی مقیمی نماینده مردم بهشهر،نکا و گلوگاه نیز هفته گذشته نامه‌ای خطاب به ائمه جمعه شرق مازندران نوشت و از وجود برخی کارشکنی‌ها در این موضوع خبر داد، که ائمه جمعه شرق مازندران به خصوص امام جمعه بهشهر موضع‌گیری صریحی نسبت به این موضوع داشتند.

ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران نیز روز گذشته با ارسال نامه‌ای به شورای عالی مناطق آزاد و ویژه، سه نقطه از استان را به‌طور همزمان برای ایجاد منطقه آزاد تجاری پیشنهاد کرد تا پس از حضور رئیس جمهور در مازندران، اعلام و تصویب شود.

استاندار مازندران دراین نامه به تشکیل کارگروهی مشاور از نخبگان و صاحب‌نظران خبره دانشگاهی اشاره کرد و افزود: با توجه به پهنه وسیع استان در مسیر طولی استان و وجود ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه اقتصادی، ایجاد سه منطقه آزاد مستقل به طور همزمان در غرب به مرکزیت بندر نوشهر، در مرکز به مرکزیت بابلسر و در شرق به مرکزیت بندر امیرآباد پیشنهاد می‌شود.

بلاغ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا