رئیس اداره ورزش فریدونکنار مطرح کرد:

۱٫۶۷ مترمربع سرانه ورزشی برای هر ورزشکار در فریدونکنار

images

بصیر، قهرمان کلیج در گفت‌و‌گو با خبرنگاربصیرنیوز، اظهار کرد: ۶ تیم از این شهرستان در رقا‌بت‌های لیگ کشور و ۱۳ تیم در رقابت‌های استانی حاضر هستند.

وی با بیان اینکه ۲۱۵ مدال استانی و کشوری از سوی ورزشکاران فریدونکناری به دست آمده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۱۵۷ مدال استانی، ۵۸ مدال کشوری و ۴ مدال جهانی و بین‌المللی ره‌آورد ورزشکاران فریدونکناری بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با بیان اینکه ۱۸ ورزشکار این شهرستان به اردوی تیم‌های ملی دعوت شده‌اند، گفت: بیش از ۷۰ مسابقه استانی، ۷ رقابت کشوری و ۴ اردوی تیم ملی را در این شهرستان میزبان بودیم.

کلیج در بخش دیگری از سخنان خود از فعالیت ۳۵ هیئت ورزشی در این شهرستان خبر داد و گفت: در فریدونکنار ۲۸ باشگاه خصوصی و دولتی در حال فعالیت هستند که افتخارات زیادی را در مسابقات مختلف به دست آوردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خاطرنشان کرد: ۹۷ هزار و ۴۲۱ مترمربع تمامی فضای روباز و سرپوشیده ورزشی د این شهرستان است که ۸۷ هزار و ۷۸۱ مترمربع روباز و ۹۶۴۰ مترمربع نیز سرپوشیده است.

وی سرانه ورزشی برای هر نفر در این شهرستان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: سرانه ورزشی برای هر فرد در فریدونکنار ۱٫۶۷ مترمربع است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا