مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار خبر داد:

میزبانی از ۴۷۶۰۰ نفرروز مسافر فرهنگی در فریدونکنار

بصیر، سیدعظیم اسماعیل‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، اظهار کرد: از ابتدای تابستان تا ۲۶ شهریور امسال بیش از ۴۷ هزار و ۶۰۰ مسافر در مراکز اسکان آموزش و پرورش فریدونکنار پذیرش شده‌اند.

وی با اشاره به اسکان ۳ هزار و ۵۹۹ خانوار در تابستان امسال، افزود: در سال جاری به لحاظ کیفی پذیرش مسافران نسبت به سال‎های قبل وضعیت بهتری داشته است.

مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار با بیان اینکه ۲۰ مدرسه در تابستان امسال در این شهرستان برای پذیرش مسافران در نظر گرفته شده بود، خاطرنشان کرد: ۱۳۵ کلاس در شهر فریدونکنار برای پذیرش مسافران تابستانی آماده بودند.

اسماعیل‌زاده گفت: امسال تعداد مدارس درجه الف را بیشتر کردیم و یک مدرسه ویژه نیز برای پذیرش اینترنی ایجاد کردیم.

وی با اشاره به اینکه مدارس ویژه دارای قابلیت فرش، تلویزیون و یخچال است، افزود: در هر یک از مدارس تیپ یک فرش، پتو، یخچال، تلویزیون تعبیه شده و استفاده از سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه نیز به صورت مشترک است.

مدیر دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان فریدونکنار، اظهار کرد:  با تلاش مجموعه مدیران‌، دستگاه‌های اجرایی و مردم باید بستر مناسب‌تری را برای ارائه خدمات به مسافران و همچنین افزایش میزان گردشگران در شهرستان فراهم کنیم.

وی با اشاره به فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان آذربایجان غربی در تابستان ۹۴ اظهار کرد: بیشترین مهمانان وارد شده به فریدونکنار درتابستان ۹۴ از استان‌های تهران، اصفهان، خراسان‌رضوی و خراسان شمالی بوده‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا