تحلیل‌گر مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز:

برخی‌ها می‌خواهند صفین دوباره تکرار شود/ دشمن به دنبال نفوذ به کشور با احاطه بر خواص است

بصیر، سیدرحمان میرزازاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، با بیان اینکه پروژه نفوذ در کشور به صورت جدی‌تر کلید خورده است، گفت: دشمن با شناسایی عناصر خودباخته داخلی به دنبال نفوذ به کشور و دستیابی به اهداف خود است.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی خواص نیز با تکرار تاریخ می‌خواهند صفین را بازنمایی و تکرار کنند اما غافل از این موضوع مهم هستند که امروز عمارهای پشت رهبری ایستاده‌اند.

میرزازاده با بیان اینکه برخی خواص همچون سال‌های گذشته در دام پروژه نفوذ دشمن قرار گرفته اند، گفت: برخی‌ها در داخل کشور با آمریکا و غرب به نام مذاکره و تعامل همراهی می‌کنند و خواسته یا ناخواسته در دام این پروژه برنامه‌ریزی شده می‌افتند.

این تحلیل‌گر سیاسی با تاکید بر اینکه امروز در حالی هستیم که انقلاب اسلامی ایران به اوج اقتدار دوران حیات خود رسیده‌ است، خاطرنشان کرد: در حالی که به اذعان غربی‌ها در شرایطی بودیم که تحریم‌ها در حال بی‌اثر شدن بود برخی از مسئولان خودباخته غربی با به راه انداختن مباحث مربوط به تعامل با دنبا دست از آرمان‌های انقلاب کشیدند و راه نفوذ اجانب را گشودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ورود سرمایه‌گذاران خارجی به کشور، اظهار کرد: سرمایه‌گذاران خارجی در حالی به کشورمان وارد می‌شوند که کشورهای آنان به شدت در تنگنای اقتصادی قرار دارند و حتی توانایی بهبود وضعیت معیشتی خود را ندارند.

میرزازاده گفت: آیا ورود این اجانب غیر از تکمیل پروژه نفوذی است که غربی‌ها با به راه انداختن شبیخون رسانه‌ای و روانی به دنبال آن هستند و آیا اینکه مسئولان در داخل ناخواسته به مترسک خیمه شب بازی آنها تبدیل شده‌اند.

این تحلیل‌گر سیاسی با اشاره به حضور رهبری در کشور و احاطه به موضوعات، خاطرنشان کرد: رهبری بارها به عناوین مختلف به مسئولان کشور و متجاوزان خارجی نهیب زده‌اند و بر مسئولان فرض است تا در این برهه حساس و تاریخی به رهنمودهای ایشان گوش فرادهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا