فریدونکنار و ده‌ها املای نوشته پرغلط؛

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور مامور گره‌گشائی معضلات فریدونکنار

بصیر، سفر استانی رئیس جمهور به مازندران بالاخره محقق می‌شود و قرار است فردا صبح هواپیمای رئیس دولت اعتدال فردا در ساعت ۹ صبح در فرودگاه دشت‌ناز ساری به زمین بنشیند تا به صورت رسمی و از ساعت ۹:۳۰ سفر استانی روحانی به مازندران کلید بخورد.

برخی از وزرا، معاونان و مشاوران رئیس‌جمهور نیز قرار است با حضور در شهرستان‌های مختلف، با بررسی مشکلات آنها، در جلسه‌ شورای اداری استان که قرار است عصر فردا در ساری برگزار شود آنان را بیان کنند تا تصمیم‌های لازم برای آنها بیان شود.

همچنین قرار است بعدازظهر فردا سومین جلسه شورای اداری فریدونکنار با حضور حجت‌الاسلام انصاریمعاون پارلمانی رئیس‌جمهور در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شود.

به گزارش بصیر، شاید آنچه سطح توقع مردم فریدونکنار را بالا برده است حضور معاون رئیس جمهور در فریدونکنار است، مردم فریدونکنار معتقدند که مسئولان این شهرستان باید از این فرصت نهایت بهره را برده و مشکلات این شهرستان را لیست کنند تا با رفع آنها موجب پیشرفت و آبادانی فریدونکنار فراهم آید.

مشکلاتی چون کمربندی ۱۴ ساله جنوبی فریدونکنار و احداث پل غیرهمسطح، مشکلات بیمارستان و تامین پزشکان متخصص، کمبود فضاهای آموزشی، مشکلات عدم دسترسی مناسب به راه‌های مواصلاتی، به ثمر نرسیدن پروژه‌های مختلف ورزشی، رفع موانع سرمایه‌گذاری و تدوین برنامه‌ای برای استفاده بکر از ۸ کیلومتر ساحل، مشکلات فرهنگی و هنری، مشکلات کشاورزی، مشکلات مربوط به آب آشامیدنی، توسعه امور توزیع برق و …بخشی از مهم‌ترین مطالبات این مردم فهیم و شهیدپرور است.

حال با توجه به اینکه ۶۰ درصد مردم فریدونکنار در انتخابات سال ۹۲، حسن روحانی را به عنوان رئیس‌جمهور منتخب خود برگزیدند انتظار می‌رود مسئولان دولت تدبیر در فریدونکنار، با برنامه‌ریزی صحیح زمینه استفاده بهینه از حضور دولت در مازندران را فراهم بیاورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا