معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز:

در مجلس دموکراسی و تریبون آزاد برقرار است/ برجام رفع‌کننده موانع است

بصیر، حجت‌الاسلام مجید انصاری در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: ۴۵ پروژه در استان در ۶ ماه دوم امسال صورت می‌پذیرد که موجب گشایش در وضع زندگی مردم استان می‌شود.

وی با بیان اینکه مازندران استان بزرگی است که برای دولت اهمیت زیادی دارد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم تمامی مصوبات سفر به موقع انجام شود و به همت مسئولان محلی و همارهی مردم نیازمند است.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور افزود: در کنار اعتبارهایی که دولت در بودجه‌ عمومی قرار می‌دهد بخش‌هایی مانند بانک و نهادها باید برای فرار از سرمایه‌ کاری را انجام دهند تا مشکلات مردم مانند جاده، حمل و نقل، محیط زیست، فاضلاب و پسماند برطرف شود.

انصاری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوعات هسته‌ای و سند برجام، خاطرنشان کرد: برجام سندی است که باید انجام شود و صرفا زمینه را هموار می‌کند و موانع را برمی‌دارد.

وی پس از این تلاش مضاعف می‌خواهد که بتوانیم سرعت رشد را اضافه کنیم، اظهار کرد: در طول این سال‌ها تحریم‌ها موانعی را جلوی راه مردم ایران و دولت ایجاد کرده بود که امیدواریم در زمان اجرا شدن برجام این موانع برداشته شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در خصوص اتفاق‌های روز گذشته مجلس نیز، خاطرنشان کرد: در مجلس دموکراسی و تریبون آزاد برقرار است و نمایندگان حق دارند اظهار نظر کنند.

انصاری گفت: این اظهارنظرها و آزادی بیان از افتخارات نظام است، مخالفان نیز دیدگاه‌ها و دغدغه‌هایی داشتند و موافقان نیز به بیان موضع خود پرداختند و دولت نیز برنامه‌ای داشت و برآیند نهایی جلسه دیروز رای خوبی بود که نمایندگان دادند.

وی افزود: هرچند که ما ترجیح می‌دهیم گفت‌و‌گوها در محیط دوستانه انجام و حرمت یکدیگر حفظ شود و اخلاق رعایت شود.

معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس اظهار کرد: تریبون مجلس مورد استفاده مردم نیز قرار می‌گیرد و باید نقش الهام‌بخشی برای مردم داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا