بزرگترین وعده ورزشی که محقق نشد؛

استادیوم آزادی فریدونکنار در پیچ و خم مشکلات حقوقی/ مسئولانی که فقط حرف می‌زنند!

بصیر، استادیوم شهید کریم آزادی فریدونکنار، بزرگترین و استانداردترین فضای ورزشی سرباز این شهرستان است که با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، مشکلاتی که حتی با وعده‌های مسئولان این شهرستان نیز به سرانجام نرسیده است.

در حالیکه فرماندار شهرستان فریدونکنار در جمع روسای هیئت‌های ورزشی در سالن اجتماعات فرمانداری و در جشن انقلاب و در جمع مردم این شهرستان ۲ بار نسبت به تکمیل سکوی تماشاگران این ورزشگاه و پیست دوومیدانی با کیفیت بسیار خوب وعده داده بود هنوز این پروژه بر روی زمین مانده است.

به گفته مسئولان این استادیوم با مشکلات حقوقی روبه‌رو است و چند وقتی است که به دنبال رفع آن هستند اما هنوز نتوانسته‌اند که این معضل بزرگ برطرف شود.

این در حالی است که وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاحیه رسمی سالن ورزشی معرفت و در گفت‌و‌گو با خبرنگار بصیرنیوز، از پیگیری این امر و رفع این مشکل خبر داده بود و مدیرکل ورزش و جوانان نیز در حاشیه استقبال از اسدی مربی تیم‌ملی تکواندو در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، وعده پیگیری و رفع آن را داده بود.

اما نکته تاسف برانگیزی که ورزشی‌های فریدونکنار را بسیار ناراحت کرده است عدم جذب ۲۸۰ میلیون تومان اعتبار برای تکیمل این امر مهم است، اعتباری که در همین شهرستان و در پروژه‌های ورزشی دیگری هزینه شد و باید منتظر ماند و دید که کدام مسئول توانایی رفع این معضل ورزشی را دارد.

در هر حال به نظر می‌رسد با وجود قرار داشتن این استادیوم در پیچ و خم مسائل حقوقی مسئولان به جای سخنرانی به دنبال تحقق خواسته‌های مردم با جدیت زیاد باشند تا اینکه ورزشکاران این شهرستان بتوانند از ظرفیت بالای این استادیوم نهایت استفاده و بهره‌برداری را بکنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا