رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز؛

ورزش نمادی برای شناساندن فریدونکنار شده است

بصیر، قهرمان کلیج رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار در گفت‌و‌گو با بصیرنیوز، اظهار کرد: شهرستان فریدونکنار پتانسیل‌های زیادی در تمامی زمینه‌ها به ویژه ورزش دارد و قهرمانان خوبی از دیرباز داشته و اکنون نیز این مسیر در حال طی شدن است.

وی تصریح کرد: تیم‌های مختلفی همچون دانش و فرابرتر در فوتبال، باشگاه اسدی در تکواندو، کاناپولو در بخش آقایان و بانوان در در لیگ‌های کشور اثبات کننده این ادعا است.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار افزود: تیم کاناپولو جمهوری اسلامی ایران در ۲۷ مهرماه امسال به مسابقات آسیایی اعزام می‌شوند که جمیله طهماسبی سرمربی و فاطمه اسماعیل‌پور بازیکن این تیم از فریدونکنار هستند.

کلیج اظهار کرد: حسین اسدی به عنوان مربی تیم نونهالان جمهوری اسلامی در مسابقات جهانی و عباس حاج‌کناری به عنوان مربی تیم ملی کشتی ساحلی از دیگر افتخارات این شهرستان هستند.

وی با بیان اینکه تیم‌های متعددی در تیم استان و در رده‌های مختلف حضور دارند، خاطرنشان کرد: ۳۵ هیئت فعال و ۳ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در فریدونکنار داریم که در دو سال گذشته مدال‌های متعددی را کسب کردند.

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار با بیان اینکه ورزش نمادی برای شناساندن فریدونکنار شده است، گفت: میزبانی مسابقات متعدد کشوری واستانی از جمله المپیاد کارگری کشور که میزبان ۲۰۰ ورزشکار از سراسر کشور  را برعهده داشتیم و در این هفته نیز میزبان مسابقات دوچرخه سواری کشور بودیم و برای نخستین بار کلاس شنا ویژه بانوان نیز در فریدونکنار برگزار شد.

کلیج با اشاره به اینکه سرانه ورزشی در شهرستان فریدونکنار مطلوب است، اظهار کرد: در زیرساختارها نداشتن خانه کشتی، ژیمناستیک، تکواندو و همچنین مشکلات حقوقی زمین‌ آزادی که پیگیری‌های زیادی انجام گرفت از دیگر معضلات ورزشی این شهرستان است.

وی افزود: متاسفانه در سال گذشته ۲۸۰ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل سکوی تماشاگران استادیوم آزادی در نظر گرفته شده بود که به دلیل مشکلات حقوقی نتوانستیم آن را جذب کنیم.

کلیج یادآور شد: با همکاری کانون بسیج ورزشکاران و با ایجاد ستاد سازماندهی جوانان در اداره ورزش توانستیم در امور فرهنگی و جوانان برنامه‌های خوبی را انجام دهیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا