پایان سفر رئیس‌جمهور و آغاز گلایه‌ها/ 1؛

سکوت نماینده مجلس در برابر مشکلات فریدونکنار/ چانه‌زنی برای اعلام منطقه آزاد بهنمیر در فریدونکنار!!

بصیر، سفر رئیس‌جمهور به مازندران که با سر و صدای زیادی همراه بود و تمامی مردم و مسئولان چشم‌انتظار آمدن روحانی به استانی بودند که بیشترین رای را در آن به دست آروده بود.

در این بین بسیاری از مردم به ویژه فریدونکاری‌ها نیز منتظر بودند تا با ورود نماینده رئیس‌جمهور به فریدونکنار، مسئولان بسیاری از معضلات و ویرانه‌های این شهرستان را بیان کنند و برای کسب امتیاز و بودجه، چانه‌زنی بیشتری به عمل آورند.

در حالیکه حجت‌الاسلام انصاری به عنوان نماینده تام‌الختیار رئیس‌جمهور در فریدونکنار حضور داشت و در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کرد، این بهترین فرصت بود تا مشکلات بیان و گره از آنها گشوده شود.

در این جلسه مقداد نجف‌نژاد نماینده مردم فریدونکنار و بابلسر در مجلس شورای اسلامی یکی از سخنرانان بود که می‌بایست مطابق وظیفه خود در ابتدا مشکلات این شهرستان را بیان و خواستار پیگیری و رفع آن می‌شد، اما در واقع این امر صورت نگرفت.

نجف نژاد در این جلسه با برشمردن ویژگی‌های منحصر به فرد مازندران، تکمیل سد هراز را در برطرف کردن مشکل آب شرب و کشاورزی منطقه مفید دانست.

وی همچنین با دفاع از شهرستان بابلسر و اینکه بهنمیر فضای مناسبی برای تبدیل شدن به منطقه آزاد تجاری است، گفت: بیش از ۲٫۵ میلیون جمعیت مازندران منتظر بودند که رئیس جمهور منطقه آزاد را اعلام کند.

آنچه که انتظار مردم فریدونکنار از نماینده خود در مجلس دارند در واقع بررسی مشکلات و اقدام برای رفع آنها است، اینکه در مجلس شورای اسلامی برای تصویب برجام نقش مثبتی را ایفا کند در جای خود قرار دارد اما قطعا وی می‌داند که این شهرستان با معضلات و ویرانه‌های زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و در زمان حضور تام‌الختیار رئیس‌جمهور باید تمام توان خود را برای کسب امتیاز از دولت کنند.

بر اساس این گزارش، اینکه موضوع منطقه آزاد تجاری تا حدود زیادی منتفی شده بود و تقریبا همه مردم و مسئولان نیز از آن خبر داشتند می‌طلبید تا حداقل نماینده مردم یکی از مشکلات این شهرستان را در جلسه شورای اداری مطرح می‌کرد تا بخشی از معضل این مردم برطرف می‌شد.

سخنان نماینده مردم فریدونکنار در مجلس را  در جلسه شورای اداری این شهرستان در حضور معاون پارلمانی رئیس‌جمهور را در اینجا بخوانید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا